All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

PE of pupils with cerebral palsy on 1st grade of primary school: Pupils of special primary schools and integrated pupils

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F06%3A00011123" target="_blank" >RIV/61989592:15510/06:00011123 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Tělesná výchova žáků s dětskou mozkovou obrnou na 1. stupni ZŠ: žáci ZŠ speciálních a žáci integrovaní

  • Original language description

    Příspěvek referuje, formou kazuistických studií, o výsledcích dlouhodobého sledování skupiny žáků s dětskou mozkovou obrnou (DMO). Jsou zde shrnuty zkušenosti s organizací tělesné výchovy na 1. stupni základní školy u žáků s DMO ve dvou odlišných vzdělávacích prostředích (žáci integrovaní v běžné základní škole a žáci navštěvující školu speciální). Práce srovnává environmentální podmínky pro tělesnou výchovu v jednotlivých prostředích a jejich vliv na sebepojetí dětí. Sebepojetí dětí je v práci hodnoceno Obrázkovou škálou sebepojetí a sociální akceptace pro děti s DMO (OSSSA DMO). Příspěvek shrnuje typické markery v sebehodnocení na subškále pohybových kompetencí OSSSA DMO a míru začlenění a aktivní participace dětí v tělesné výchově.

  • Czech name

    Tělesná výchova žáků s dětskou mozkovou obrnou na 1. stupni ZŠ: žáci ZŠ speciálních a žáci integrovaní

  • Czech description

    Příspěvek referuje, formou kazuistických studií, o výsledcích dlouhodobého sledování skupiny žáků s dětskou mozkovou obrnou (DMO). Jsou zde shrnuty zkušenosti s organizací tělesné výchovy na 1. stupni základní školy u žáků s DMO ve dvou odlišných vzdělávacích prostředích (žáci integrovaní v běžné základní škole a žáci navštěvující školu speciální). Práce srovnává environmentální podmínky pro tělesnou výchovu v jednotlivých prostředích a jejich vliv na sebepojetí dětí. Sebepojetí dětí je v práci hodnoceno Obrázkovou škálou sebepojetí a sociální akceptace pro děti s DMO (OSSSA DMO). Příspěvek shrnuje typické markery v sebehodnocení na subškále pohybových kompetencí OSSSA DMO a míru začlenění a aktivní participace dětí v tělesné výchově.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2006

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Efekty pohybového zatížení v edukačním prostředí tělesné výchovy a sportu

  • ISBN

    80-244-1366-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    64

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Univerzita Palackého

  • Place of publication

    Olomouc

  • Event location

    Olomouc

  • Event date

    May 12, 2006

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article