Symbiosis of customer lifestyle and integrated marketing in the field of sport recreation
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F10%3A10216927" target="_blank" >RIV/61989592:15510/10:10216927 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Symbióza životního stylu zákazníka a integrované marketingové komunikace v oblasti pohybové aktivity a sportu
Original language description
Příspěvek se zabývá novým přístupem ve sportovním marketingu, který se zaměřuje na využití životního stylu zákazníka v integrované marketingové komunikaci. Výchozí ideou článku je popsat budování integrace a synergie marketingového mixu směrem k životnímu stylu zákazníka. Je zde navržen postup ve vztahu ke komunikačním aktivitám firem podnikajících v oblasti sportovně rekreačních služeb. Tento navržený postup marketingové komunikace je zaměřený na zákazníka (životní styl zákazníka), na vztahy a interakci s ním. Model symbiózy životního stylu zákazníka a integrované marketingové komunikace, který je ve studii prezentován, definuje pozici zákazníka jako příjemce, kterému jsou nabízeny zdroje, sdělení, nástroje a média takovým způsobem, který je pro něj hodnotný a dává mu možnost uspokojovat jeho životní styl. Článek reaguje na nové aspekty spontánního chování sportovně rekreačních subjektů v podmínkách silné konkurence a rostoucí úlohy informačních a komunikačních technologií.
Czech name
Symbióza životního stylu zákazníka a integrované marketingové komunikace v oblasti pohybové aktivity a sportu
Czech description
Příspěvek se zabývá novým přístupem ve sportovním marketingu, který se zaměřuje na využití životního stylu zákazníka v integrované marketingové komunikaci. Výchozí ideou článku je popsat budování integrace a synergie marketingového mixu směrem k životnímu stylu zákazníka. Je zde navržen postup ve vztahu ke komunikačním aktivitám firem podnikajících v oblasti sportovně rekreačních služeb. Tento navržený postup marketingové komunikace je zaměřený na zákazníka (životní styl zákazníka), na vztahy a interakci s ním. Model symbiózy životního stylu zákazníka a integrované marketingové komunikace, který je ve studii prezentován, definuje pozici zákazníka jako příjemce, kterému jsou nabízeny zdroje, sdělení, nástroje a média takovým způsobem, který je pro něj hodnotný a dává mu možnost uspokojovat jeho životní styl. Článek reaguje na nové aspekty spontánního chování sportovně rekreačních subjektů v podmínkách silné konkurence a rostoucí úlohy informačních a komunikačních technologií.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Česká kinantropologie
ISSN
1211-9261
e-ISSN
—
Volume of the periodical
14
Issue of the periodical within the volume
4
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
7
Pages from-to
—
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—