All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Symbiosis of customer lifestyle and integrated marketing in the field of sport recreation

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F10%3A10216927" target="_blank" >RIV/61989592:15510/10:10216927 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Symbióza životního stylu zákazníka a integrované marketingové komunikace v oblasti pohybové aktivity a sportu

  • Original language description

    Příspěvek se zabývá novým přístupem ve sportovním marketingu, který se zaměřuje na využití životního stylu zákazníka v integrované marketingové komunikaci. Výchozí ideou článku je popsat budování integrace a synergie marketingového mixu směrem k životnímu stylu zákazníka. Je zde navržen postup ve vztahu ke komunikačním aktivitám firem podnikajících v oblasti sportovně rekreačních služeb. Tento navržený postup marketingové komunikace je zaměřený na zákazníka (životní styl zákazníka), na vztahy a interakci s ním. Model symbiózy životního stylu zákazníka a integrované marketingové komunikace, který je ve studii prezentován, definuje pozici zákazníka jako příjemce, kterému jsou nabízeny zdroje, sdělení, nástroje a média takovým způsobem, který je pro něj hodnotný a dává mu možnost uspokojovat jeho životní styl. Článek reaguje na nové aspekty spontánního chování sportovně rekreačních subjektů v podmínkách silné konkurence a rostoucí úlohy informačních a komunikačních technologií.

  • Czech name

    Symbióza životního stylu zákazníka a integrované marketingové komunikace v oblasti pohybové aktivity a sportu

  • Czech description

    Příspěvek se zabývá novým přístupem ve sportovním marketingu, který se zaměřuje na využití životního stylu zákazníka v integrované marketingové komunikaci. Výchozí ideou článku je popsat budování integrace a synergie marketingového mixu směrem k životnímu stylu zákazníka. Je zde navržen postup ve vztahu ke komunikačním aktivitám firem podnikajících v oblasti sportovně rekreačních služeb. Tento navržený postup marketingové komunikace je zaměřený na zákazníka (životní styl zákazníka), na vztahy a interakci s ním. Model symbiózy životního stylu zákazníka a integrované marketingové komunikace, který je ve studii prezentován, definuje pozici zákazníka jako příjemce, kterému jsou nabízeny zdroje, sdělení, nástroje a média takovým způsobem, který je pro něj hodnotný a dává mu možnost uspokojovat jeho životní styl. Článek reaguje na nové aspekty spontánního chování sportovně rekreačních subjektů v podmínkách silné konkurence a rostoucí úlohy informačních a komunikačních technologií.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2010

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Česká kinantropologie

  • ISSN

    1211-9261

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    14

  • Issue of the periodical within the volume

    4

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database