Event Marketing and its Importance in the Integrated Marketing Communication
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F07%3A%230000390" target="_blank" >RIV/47813059:19520/07:#0000390 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Event marketing a jeho význam v integrované marketingové komunikaci
Original language description
Český zákazník je na počátku 21. století kritičtější a hledá ve svém kupním rozhodování stále komplexnější řešení, méně se nechává manipulovat především reklamou. Místo záplavy zpráv hledá aktuální a podstatné informace. A proto roste význam interaktivních médií a klesá důležitost tradičních (především televize). Dnešní zákazník je otevřený jak exkluzivnímu značkovému zboží, tak takřka bezejmenný levným produktům, které mu poskytují požadovanou hodnotu. Místo samotného nákupu klade důraz na komplexnějšířešení. Je stále obtížněji zařaditelný do obvyklých marketingových kategorií, nenechává sebou manipulovat, vyhýbá se záplavě marketingové komunikace. V důsledku toho se objevují ve stále kratších intervalech nové formy marketingové komunikace. K těm relativně novým, ale zato již pevně zavedeným ve světě, patří komunikační nástroj se silným emocionálním nábojem. Tím nástrojem je event marketing , jehož význam neustále globálně stoupá.
Czech name
Event marketing a jeho význam v integrované marketingové komunikaci
Czech description
Český zákazník je na počátku 21. století kritičtější a hledá ve svém kupním rozhodování stále komplexnější řešení, méně se nechává manipulovat především reklamou. Místo záplavy zpráv hledá aktuální a podstatné informace. A proto roste význam interaktivních médií a klesá důležitost tradičních (především televize). Dnešní zákazník je otevřený jak exkluzivnímu značkovému zboží, tak takřka bezejmenný levným produktům, které mu poskytují požadovanou hodnotu. Místo samotného nákupu klade důraz na komplexnějšířešení. Je stále obtížněji zařaditelný do obvyklých marketingových kategorií, nenechává sebou manipulovat, vyhýbá se záplavě marketingové komunikace. V důsledku toho se objevují ve stále kratších intervalech nové formy marketingové komunikace. K těm relativně novým, ale zato již pevně zavedeným ve světě, patří komunikační nástroj se silným emocionálním nábojem. Tím nástrojem je event marketing , jehož význam neustále globálně stoupá.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Acta academica karviniensia
ISSN
1212-415X
e-ISSN
—
Volume of the periodical
2007
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
8
Pages from-to
—
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—