All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Event Marketing and its Importance in the Integrated Marketing Communication

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F07%3A%230000390" target="_blank" >RIV/47813059:19520/07:#0000390 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Event marketing a jeho význam v integrované marketingové komunikaci

  • Original language description

    Český zákazník je na počátku 21. století kritičtější a hledá ve svém kupním rozhodování stále komplexnější řešení, méně se nechává manipulovat především reklamou. Místo záplavy zpráv hledá aktuální a podstatné informace. A proto roste význam interaktivních médií a klesá důležitost tradičních (především televize). Dnešní zákazník je otevřený jak exkluzivnímu značkovému zboží, tak takřka bezejmenný levným produktům, které mu poskytují požadovanou hodnotu. Místo samotného nákupu klade důraz na komplexnějšířešení. Je stále obtížněji zařaditelný do obvyklých marketingových kategorií, nenechává sebou manipulovat, vyhýbá se záplavě marketingové komunikace. V důsledku toho se objevují ve stále kratších intervalech nové formy marketingové komunikace. K těm relativně novým, ale zato již pevně zavedeným ve světě, patří komunikační nástroj se silným emocionálním nábojem. Tím nástrojem je event marketing , jehož význam neustále globálně stoupá.

  • Czech name

    Event marketing a jeho význam v integrované marketingové komunikaci

  • Czech description

    Český zákazník je na počátku 21. století kritičtější a hledá ve svém kupním rozhodování stále komplexnější řešení, méně se nechává manipulovat především reklamou. Místo záplavy zpráv hledá aktuální a podstatné informace. A proto roste význam interaktivních médií a klesá důležitost tradičních (především televize). Dnešní zákazník je otevřený jak exkluzivnímu značkovému zboží, tak takřka bezejmenný levným produktům, které mu poskytují požadovanou hodnotu. Místo samotného nákupu klade důraz na komplexnějšířešení. Je stále obtížněji zařaditelný do obvyklých marketingových kategorií, nenechává sebou manipulovat, vyhýbá se záplavě marketingové komunikace. V důsledku toho se objevují ve stále kratších intervalech nové formy marketingové komunikace. K těm relativně novým, ale zato již pevně zavedeným ve světě, patří komunikační nástroj se silným emocionálním nábojem. Tím nástrojem je event marketing , jehož význam neustále globálně stoupá.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2007

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Acta academica karviniensia

  • ISSN

    1212-415X

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    2007

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database