Marketing and Present - Glosses, reflections
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F17%3A00313571" target="_blank" >RIV/68407700:21230/17:00313571 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Marketing a současnost - Glosy, úvahy
Original language description
Se změnou tisíciletí a novými informačními a komunikačními technologiemi přišly nové způsoby uplatnění marketingu, jako je dialogový nebo on line marketing. V budoucnu se předpokládá silnější role umělé inteligence a sociálních sítí, které mohou převzít komunikaci se zákazníkem. Přitom význam marketingu by měl v náročnějších podmínkách globalizace a individualizace stále růst!
Czech name
Marketing a současnost - Glosy, úvahy
Czech description
Se změnou tisíciletí a novými informačními a komunikačními technologiemi přišly nové způsoby uplatnění marketingu, jako je dialogový nebo on line marketing. V budoucnu se předpokládá silnější role umělé inteligence a sociálních sítí, které mohou převzít komunikaci se zákazníkem. Přitom význam marketingu by měl v náročnějších podmínkách globalizace a individualizace stále růst!
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
—
OECD FORD branch
50204 - Business and management
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2017
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů