Family camping: A case study of the potential for personal development
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F14%3A33148972" target="_blank" >RIV/61989592:15510/14:33148972 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://soced.cz/?attachment_id=640" target="_blank" >http://soced.cz/?attachment_id=640</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.7441/soced.2014.02.01.04" target="_blank" >10.7441/soced.2014.02.01.04</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Rodinné táboření: případová studie potenciálu osobnostního rozvoje
Original language description
Příspěvek se zabývá fenoménem rodinného táboření a jeho edukativním potenciálem v rámci mezigeneračního učení. Seznamuje s tradicí rodinného táboření na českém území a v kontextu proměn podob současného rodinného uspořádání poukazuje na specifickou společnost Veteran Green, která se může stát typickým představitelem takto tráveného volného času. Případová studie využívá sekvenční kombinovaný design empirického šetření, kdy na autoetnografické zapojení navazuje anketní dotazování (n = 14 dospělých a 14 dětí z 9 rodin), jež dokládá, že hlavní dimenze prožívání při rodinném táboření je možné vnímat ve fenoménech rodiny, komunity, přírody a spirituality.
Czech name
Rodinné táboření: případová studie potenciálu osobnostního rozvoje
Czech description
Příspěvek se zabývá fenoménem rodinného táboření a jeho edukativním potenciálem v rámci mezigeneračního učení. Seznamuje s tradicí rodinného táboření na českém území a v kontextu proměn podob současného rodinného uspořádání poukazuje na specifickou společnost Veteran Green, která se může stát typickým představitelem takto tráveného volného času. Případová studie využívá sekvenční kombinovaný design empirického šetření, kdy na autoetnografické zapojení navazuje anketní dotazování (n = 14 dospělých a 14 dětí z 9 rodin), jež dokládá, že hlavní dimenze prožívání při rodinném táboření je možné vnímat ve fenoménech rodiny, komunity, přírody a spirituality.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Sociální pedagogika
ISSN
1805-8825
e-ISSN
—
Volume of the periodical
2
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
13
Pages from-to
51-63
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—