All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

An analysis of the methodological techniques of published work in the field of experiential education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F14%3A33152485" target="_blank" >RIV/61989592:15510/14:33152485 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Analýza metodologických postupů publikovaných prací v oblasti zážitkové pedagogiky

  • Original language description

    Po úvodním pojmovém vymezení konceptu zážitkové pedagogiky jsou analyzovány studentské kvalifikační práce zabývající se touto edukativní oblastí a dále analyzovány články publikované ve vybraných pedagogických časopisech Pedagogika, e-Pedagogium, Pedagogická orientace, Gymnasion. Cílem našeho zkoumání bylo zpřístupnit širší odborné veřejnosti metodologické postupy využívané v oblasti české zážitkové pedagogiky. Výstupem je vytvořená "typologie výzkumných metod v oblasti zážitkové pedagogiky", tedy souhrnný "inventář", uvádějící ke zvoleným oblastem výzkumu využívané metodologické postupy a konkrétní nástroje empirického šetření. Předkládaná studie poukazuje na neustále se zvyšující zájem ze strany studentů o téma zážitkové pedagogiky (vysuzovaný nejenom z rostoucího počtu obhájených kvalifikačních prací, ale také z jejich tematické šíře) a na druhé straně deklaruje nedostatečnou odbornou garanci vedoucích takových prací (patrnou z naprosto nedostatečné publikační aktivity pedagogů v ob

  • Czech name

    Analýza metodologických postupů publikovaných prací v oblasti zážitkové pedagogiky

  • Czech description

    Po úvodním pojmovém vymezení konceptu zážitkové pedagogiky jsou analyzovány studentské kvalifikační práce zabývající se touto edukativní oblastí a dále analyzovány články publikované ve vybraných pedagogických časopisech Pedagogika, e-Pedagogium, Pedagogická orientace, Gymnasion. Cílem našeho zkoumání bylo zpřístupnit širší odborné veřejnosti metodologické postupy využívané v oblasti české zážitkové pedagogiky. Výstupem je vytvořená "typologie výzkumných metod v oblasti zážitkové pedagogiky", tedy souhrnný "inventář", uvádějící ke zvoleným oblastem výzkumu využívané metodologické postupy a konkrétní nástroje empirického šetření. Předkládaná studie poukazuje na neustále se zvyšující zájem ze strany studentů o téma zážitkové pedagogiky (vysuzovaný nejenom z rostoucího počtu obhájených kvalifikačních prací, ale také z jejich tematické šíře) a na druhé straně deklaruje nedostatečnou odbornou garanci vedoucích takových prací (patrnou z naprosto nedostatečné publikační aktivity pedagogů v ob

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Pedagogika

  • ISSN

    0031-3815

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    64

  • Issue of the periodical within the volume

    4

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    15

  • Pages from-to

    407-421

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database