Tourism and recreation: Management and marketing of destination
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F14%3A33153596" target="_blank" >RIV/61989592:15510/14:33153596 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Cestovní ruch a rekreace: organizace, řízení a marketing v destinaci
Original language description
Monografie je zaměřena na problematiku destinačního managementu a marketingu. Je rozdělena na tři části. V první jsou popsány teoretická východiska organizace a řízení destinace, územního členění a další aspekty, které lze v souvislosti s destinací cestovního ruchu zkoumat. Druhá část je věnována marketingu a novým marketingovým přístupům k řízení destinace. Třetí část obsahuje případovou studii, ve které jsou dané teoretické přístupy aplikovány na příkladu turistického regionu Střední Morava a Jeseníkyvčetně výsledků výzkumu zaměřeného na image destinace.
Czech name
Cestovní ruch a rekreace: organizace, řízení a marketing v destinaci
Czech description
Monografie je zaměřena na problematiku destinačního managementu a marketingu. Je rozdělena na tři části. V první jsou popsány teoretická východiska organizace a řízení destinace, územního členění a další aspekty, které lze v souvislosti s destinací cestovního ruchu zkoumat. Druhá část je věnována marketingu a novým marketingovým přístupům k řízení destinace. Třetí část obsahuje případovou studii, ve které jsou dané teoretické přístupy aplikovány na příkladu turistického regionu Střední Morava a Jeseníkyvčetně výsledků výzkumu zaměřeného na image destinace.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AK - Sport and leisure time activities
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
O - Projekt operacniho programu
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-244-4430-7
Number of pages
160
Publisher name
Univerzita Palackého
Place of publication
Olomouc
UT code for WoS book
—