All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The methodology of the work of the Assistant teacher: Supporting pupils with disabilities in physical education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F15%3A33155167" target="_blank" >RIV/61989592:15510/15:33155167 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Metodika práce asistenta pedagoga: Podpora žáků s tělesným postižením v tělesné výchově

  • Original language description

    Kniha se zaměřuje na problematiku pedagogického procesu v integrovaném školském prostředí. Je primárně určena pro asistenty pedagogů, přesto řadu relevantních informací z teoretické i praktické oblasti uplatní i učitelští pracovníci, případně další pedagogičtí pracovníci. Seznamuje se zkušenostmi s integrací žáků s tělesným postižením v tělovýchovném procesu v zahraničí i u nás. Představuje výsledky výzkumných šetření v integrovaném procesu, s inovativními postupy, projekty i programy. Popisuje spolupráci zainteresovaných osob, nabízí podpůrné materiály a postupy při řešení integračního procesu ve školní TV. Zabývá se podpůrnými strategiemi peer tutoringu, teorií nezávislého života, bariérami, teoriemi plánovaného chování a programy pro změny postujů při integračním postupu.

  • Czech name

    Metodika práce asistenta pedagoga: Podpora žáků s tělesným postižením v tělesné výchově

  • Czech description

    Kniha se zaměřuje na problematiku pedagogického procesu v integrovaném školském prostředí. Je primárně určena pro asistenty pedagogů, přesto řadu relevantních informací z teoretické i praktické oblasti uplatní i učitelští pracovníci, případně další pedagogičtí pracovníci. Seznamuje se zkušenostmi s integrací žáků s tělesným postižením v tělovýchovném procesu v zahraničí i u nás. Představuje výsledky výzkumných šetření v integrovaném procesu, s inovativními postupy, projekty i programy. Popisuje spolupráci zainteresovaných osob, nabízí podpůrné materiály a postupy při řešení integračního procesu ve školní TV. Zabývá se podpůrnými strategiemi peer tutoringu, teorií nezávislého života, bariérami, teoriemi plánovaného chování a programy pro změny postujů při integračním postupu.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    O - Projekt operacniho programu

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-244-4597-7

  • Number of pages

    107

  • Publisher name

    Univerzita Palackého

  • Place of publication

    Olomouc

  • UT code for WoS book