The methodology of the work of the Assistant teacher: Supporting pupils with disabilities in physical education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F15%3A33155167" target="_blank" >RIV/61989592:15510/15:33155167 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Metodika práce asistenta pedagoga: Podpora žáků s tělesným postižením v tělesné výchově
Original language description
Kniha se zaměřuje na problematiku pedagogického procesu v integrovaném školském prostředí. Je primárně určena pro asistenty pedagogů, přesto řadu relevantních informací z teoretické i praktické oblasti uplatní i učitelští pracovníci, případně další pedagogičtí pracovníci. Seznamuje se zkušenostmi s integrací žáků s tělesným postižením v tělovýchovném procesu v zahraničí i u nás. Představuje výsledky výzkumných šetření v integrovaném procesu, s inovativními postupy, projekty i programy. Popisuje spolupráci zainteresovaných osob, nabízí podpůrné materiály a postupy při řešení integračního procesu ve školní TV. Zabývá se podpůrnými strategiemi peer tutoringu, teorií nezávislého života, bariérami, teoriemi plánovaného chování a programy pro změny postujů při integračním postupu.
Czech name
Metodika práce asistenta pedagoga: Podpora žáků s tělesným postižením v tělesné výchově
Czech description
Kniha se zaměřuje na problematiku pedagogického procesu v integrovaném školském prostředí. Je primárně určena pro asistenty pedagogů, přesto řadu relevantních informací z teoretické i praktické oblasti uplatní i učitelští pracovníci, případně další pedagogičtí pracovníci. Seznamuje se zkušenostmi s integrací žáků s tělesným postižením v tělovýchovném procesu v zahraničí i u nás. Představuje výsledky výzkumných šetření v integrovaném procesu, s inovativními postupy, projekty i programy. Popisuje spolupráci zainteresovaných osob, nabízí podpůrné materiály a postupy při řešení integračního procesu ve školní TV. Zabývá se podpůrnými strategiemi peer tutoringu, teorií nezávislého života, bariérami, teoriemi plánovaného chování a programy pro změny postujů při integračním postupu.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
O - Projekt operacniho programu
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-244-4597-7
Number of pages
107
Publisher name
Univerzita Palackého
Place of publication
Olomouc
UT code for WoS book
—