All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Implementation of IS HAP on the Faculty of Applied Informatics of the Tomas Bata University in Zlín

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15810%2F22%3A73616929" target="_blank" >RIV/61989592:15810/22:73616929 - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/61989592:15210/22:73616929

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Implementace IS HAP na Fakultě aplikované informatiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně

  • Original language description

    Předmětem zakázky byla implementace Informačního systému pro hodnocení akademických pracovníků (IS HAP) na Fakultě aplikované informatiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně (dále FAI UTB). Tato implementace zahrnovala především: provedení hloubkové analýzy uložených dat FAI UTB; prvotní nastavení modelu hodnocení IS HAP vycházející z této analýzy a představující zejména nastavení standardů pro jednotlivé pracovní pozice a jednotlivé oblasti hodnocení a nastavení bází pravidel pro agregaci hodnocení z různých oblastí (vzdělávací činnost, tvůrčí činnost, akademické funkce a manažerská činnost); provedení hodnocení akademických pracovníků na základě prvotního nastavení modelu; finální doladění parametrů modelu hodnocení na základě diskuze s vedením FAI UTB. IS HAP je nástrojem pro řízení kvality lidských zdrojů na vysokých školách. Výkon každého akademického pracovníka je v IS HAP hodnocen jak ve vzdělávací, tak v tvůrčí oblasti jeho činnosti. Vstupní data jsou získávána prostřednictvím webových formulářů, které jsou nejprve automaticky předvyplněny daty z informačních systémů STAG, OBD a RUV a následně doplněny daty poskytnutými akademickými pracovníky. Každé aktivitě obsažené ve formuláři je přiřazena bodová hodnota odrážející význam a/nebo časovou náročnost dané aktivity. Pro oblast vzdělávací i tvůrčí činnosti jsou stanovena standardní bodová hodnocení – odlišná pro odborné asistenty, docenty, profesory a další akademické pracovníky. Celková hodnocení v obou oblastech jsou zobrazena graficky a vyjádřena slovně s využitím jazykové fuzzy škály. Pro agregaci dílčích hodnocení za vzdělávací a tvůrčí činnost je následně použit jazykově orientovaný fuzzy expertní systém. Tento typ agregace je transparentní a srozumitelný i pro laiky, jelikož je popsán verbálně (pomocí pravidel typu „Jestliže…, pak…).

  • Czech name

    Implementace IS HAP na Fakultě aplikované informatiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně

  • Czech description

    Předmětem zakázky byla implementace Informačního systému pro hodnocení akademických pracovníků (IS HAP) na Fakultě aplikované informatiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně (dále FAI UTB). Tato implementace zahrnovala především: provedení hloubkové analýzy uložených dat FAI UTB; prvotní nastavení modelu hodnocení IS HAP vycházející z této analýzy a představující zejména nastavení standardů pro jednotlivé pracovní pozice a jednotlivé oblasti hodnocení a nastavení bází pravidel pro agregaci hodnocení z různých oblastí (vzdělávací činnost, tvůrčí činnost, akademické funkce a manažerská činnost); provedení hodnocení akademických pracovníků na základě prvotního nastavení modelu; finální doladění parametrů modelu hodnocení na základě diskuze s vedením FAI UTB. IS HAP je nástrojem pro řízení kvality lidských zdrojů na vysokých školách. Výkon každého akademického pracovníka je v IS HAP hodnocen jak ve vzdělávací, tak v tvůrčí oblasti jeho činnosti. Vstupní data jsou získávána prostřednictvím webových formulářů, které jsou nejprve automaticky předvyplněny daty z informačních systémů STAG, OBD a RUV a následně doplněny daty poskytnutými akademickými pracovníky. Každé aktivitě obsažené ve formuláři je přiřazena bodová hodnota odrážející význam a/nebo časovou náročnost dané aktivity. Pro oblast vzdělávací i tvůrčí činnosti jsou stanovena standardní bodová hodnocení – odlišná pro odborné asistenty, docenty, profesory a další akademické pracovníky. Celková hodnocení v obou oblastech jsou zobrazena graficky a vyjádřena slovně s využitím jazykové fuzzy škály. Pro agregaci dílčích hodnocení za vzdělávací a tvůrčí činnost je následně použit jazykově orientovaný fuzzy expertní systém. Tento typ agregace je transparentní a srozumitelný i pro laiky, jelikož je popsán verbálně (pomocí pravidel typu „Jestliže…, pak…).

Classification

  • Type

    V<sub>souhrn</sub> - Summary research report

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    10102 - Applied mathematics

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2022

  • Confidentiality

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Data specific for result type

  • Number of pages

    854

  • Place of publication

    neuveden

  • Publisher/client name

    Univerzita Tomáše Bati

  • Version