Advertising in the Activity of the Tuček Organ Company – Production of the Tuček Company by Means of Advertising
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156462%3A54510%2F22%3A00000008" target="_blank" >RIV/62156462:54510/22:00000008 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Reklama v činnosti varhanářské firmy Tuček – produkce firmy Tuček prismatem reklamy
Original language description
Článek reflektuje fenomén reklamy u varhanářské firmy Tuček, která rozvíjela své aktivity v letech 1869-1951 v Kutné Hoře. Na problematiku pohlíží nejen skrze standardní metody organologického, či hudebně historiografického výzkumu, ale zkoumání rozšiřuje i o přístupy teorie marketingové komunikace. Heuristickým základem přeložené reflexe je analýza dobových reklamních materiálů dané firmy, zejména inzercí v časopise Cyril a samostatných reklamních katalogů, či ceníků. Zjištěné poznatky jsou následně konfrontovány s principy marketingového mixu. Svými zjištěními studie dokládá profilaci firmy Tuček coby velké varhanářské továrny reagující na aktuální trendy ve varhanářství konce 19. a první poloviny 20. století i na poli marketingové strategie.
Czech name
Reklama v činnosti varhanářské firmy Tuček – produkce firmy Tuček prismatem reklamy
Czech description
Článek reflektuje fenomén reklamy u varhanářské firmy Tuček, která rozvíjela své aktivity v letech 1869-1951 v Kutné Hoře. Na problematiku pohlíží nejen skrze standardní metody organologického, či hudebně historiografického výzkumu, ale zkoumání rozšiřuje i o přístupy teorie marketingové komunikace. Heuristickým základem přeložené reflexe je analýza dobových reklamních materiálů dané firmy, zejména inzercí v časopise Cyril a samostatných reklamních katalogů, či ceníků. Zjištěné poznatky jsou následně konfrontovány s principy marketingového mixu. Svými zjištěními studie dokládá profilaci firmy Tuček coby velké varhanářské továrny reagující na aktuální trendy ve varhanářství konce 19. a první poloviny 20. století i na poli marketingové strategie.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
60403 - Performing arts studies (Musicology, Theater science, Dramaturgy)
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2022
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Muzikologické fórum
ISSN
1805-3866
e-ISSN
—
Volume of the periodical
11
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
16
Pages from-to
65-80
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—