Marketing Activity of Business Management with Agrarian Subject of Activity
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F00%3A11201005" target="_blank" >RIV/62156489:43110/00:11201005 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Marketingová činnost v podnikovém managementu ekonomických subjektů s agrárním předmětem činnosti
Original language description
Příspěvek uvádí záměry výzkumu EP 7260 Nové přístupy v rozhodování podnikatelských subjektů a agrárním předmětem činnosti Brno (1997-2000) se zaměřením na marketingovou činnost. Předmětem podrobné analýzy jsou vybrané podnikatelské subjekty jednotlivých organizačně právních forem. Výzkum uvádí možnosti začlenění marketingové činnosti v systému podnikového managementu a metody používané při rozhodování při marketingové činnosti. Výsledky výzkumu prokazují, že dobře uplatňovaná marketingová činnost ve značné míře rozhoduje o efektivnosti jednotlivých ekonomických subjektů.
Czech name
Marketingová činnost v podnikovém managementu ekonomických subjektů s agrárním předmětem činnosti
Czech description
—
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
GA - Agricultural economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2000
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Výsledky adaptace distribučních řetězců na nové podnikatelské prostředí
ISBN
80-7157-460-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
4
Pages from-to
—
Publisher name
Ústav marketingu a obchodu Provozně ekonomické fakulty MZLU v Brně
Place of publication
Brno, Czech Republic
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—