Bargaining power of buyer on ice-cream frost-cream producers
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F00%3A11201012" target="_blank" >RIV/62156489:43110/00:11201012 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vyjednávací vliv odběratele na výrobce zmrzlin a mražených krémů
Original language description
Nejen výrobci zmrzlin, ale i jiní producenti potravin mají možnost zvýšení odbytu prostřednictvím velkých obchodních řetězců, které provozují supermarkety a hypermarkety. Tento příspěvek se zabývá úvodní analýzou toohto segmentu trhu a pokouší se určit vyjednávací vliv velkých obchodních řetězců, které jsou zastoupeny hypermarkety a supermarkety, na podnik vyrábející mražené potraviny - zmrzliny a mražené krémy.
Czech name
Vyjednávací vliv odběratele na výrobce zmrzlin a mražených krémů
Czech description
—
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2000
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Medzinárodné vedecké dni 2000
ISBN
80-7137-715-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
4
Pages from-to
—
Publisher name
Fakulta ekonomiky a manažmentu Slovenskej poľnohospodárskej univerzity v Nitre
Place of publication
Nitra, Slovak Republic
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—