Marketing research system as competitive advantage
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F04%3A00001178" target="_blank" >RIV/62156489:43110/04:00001178 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Marketingový výzkumný systém jako konkurenční výhoda
Original language description
Publikace se zabývá postavením marketingového výzkumného systému jakožto jedné ze součástí marketingovéh informačního systému a jeho vliv na konkurenceschopnost podniku.
Czech name
Marketingový výzkumný systém jako konkurenční výhoda
Czech description
Publikace se zabývá postavením marketingového výzkumného systému jakožto jedné ze součástí marketingovéh informačního systému a jeho vliv na konkurenceschopnost podniku.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
IN - Informatics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA402%2F04%2F2112" target="_blank" >GA402/04/2112: Changes of behavior of business domain evoked by economic transformation and new consumer trends</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2004
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník prací ze 7.mezinárodní vědecké konference doktorandů EDAMBA Nové Zámky
ISBN
80-225-1882-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
119-123
Publisher name
EKONÓM
Place of publication
Bratislava
Event location
OF EU: Nové Zámky
Event date
Apr 2, 2004
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—