All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

RELATIONSHIP BETWEEN VERTICAL COORDINATION AND PRODUCT PRICES UNDER THE CONDITIONS OF CZECH BREWERY INDUSTRY

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F04%3A00003213" target="_blank" >RIV/62156489:43110/04:00003213 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vliv vertikální koordinace na spotřebitelskou cenu v podmínkách českého pivovarského odvětví.

  • Original language description

    Cílem tohoto příspěvku je prokázat pomocí modelu simulace maloobchodní ceny, zda v odvětví českého pivovarského průmyslu v průběhu sledovaného období (1994-2002) došlo k některé z forem vertikální koordinace. Tento model je založen na předpokladu, že dopady zvýšení cen vstupů ponese v plné míře spotřebitel. Maloobchodní cena piva je simulována za podmínky, že technologie a vztahy mezi vstupy a výstupy jsou konstantní a měnit se bude pouze objem produkce a marketingové náklady související se změnami cenvstupů. Simulovaná maloobchodní cena je pak porovnávána s aktuální maloobchodní cenou a tak jsou vyjádřeny potenciální přínosy předané spotřebiteli díky vyšší efektivitě dosažené vertikální koordinací.

  • Czech name

    Vliv vertikální koordinace na spotřebitelskou cenu v podmínkách českého pivovarského odvětví.

  • Czech description

    Cílem tohoto příspěvku je prokázat pomocí modelu simulace maloobchodní ceny, zda v odvětví českého pivovarského průmyslu v průběhu sledovaného období (1994-2002) došlo k některé z forem vertikální koordinace. Tento model je založen na předpokladu, že dopady zvýšení cen vstupů ponese v plné míře spotřebitel. Maloobchodní cena piva je simulována za podmínky, že technologie a vztahy mezi vstupy a výstupy jsou konstantní a měnit se bude pouze objem produkce a marketingové náklady související se změnami cenvstupů. Simulovaná maloobchodní cena je pak porovnávána s aktuální maloobchodní cenou a tak jsou vyjádřeny potenciální přínosy předané spotřebiteli díky vyšší efektivitě dosažené vertikální koordinací.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2004

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Firma a konkureční prostředí 2004 - Sekce 2. Úloha podniku v udržitelném rozvoji regionů

  • ISBN

    80-7302-074-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    10

  • Pages from-to

    204-213

  • Publisher name

    KONVOJ, s. r. o.

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Mar 7, 2004

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article