All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Preparation of the methodology for creating eLearning study texts

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F05%3A00005180" target="_blank" >RIV/62156489:43110/05:00005180 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Příprava metodiky tvorby eLearningových učebních materiálů

  • Original language description

    Metodika tvorby eLearningových učebních materiálů je jednou ze základních částí eLearningového řešení, která velkou měrou ovlivňuje jeho celkovou kvalitu. Její role v rámci implementace eLearningového vzdělávání je téměř nezastupitelná. Příprava metodikypředstavuje poměrně náročný proces, který musí zahrnovat nejen všeobecně platná pravidla dané problematiky, ale rovněž stav podpory eLearningu a požadavky na eLearningové učební materiály příslušné instituce. Příspěvek se zaměřuje na základní problémovéokruhy, které byly uvažovány v rámci procesu přípravy metodiky pro tvorbu eLearningových učebních materiálů. Mezi tyto okruhy patří především definice základní struktury materiálů, požadavek využití sémantických prvků a tutorských vstupů. Za základní platformu pro přípravu materiálů je uvažován značkovací jazyk XML, především z hlediska snadného vymezení požadovaných prvků a možnosti automatizovaného zpracování výsledných dokumentů.

  • Czech name

    Příprava metodiky tvorby eLearningových učebních materiálů

  • Czech description

    Metodika tvorby eLearningových učebních materiálů je jednou ze základních částí eLearningového řešení, která velkou měrou ovlivňuje jeho celkovou kvalitu. Její role v rámci implementace eLearningového vzdělávání je téměř nezastupitelná. Příprava metodikypředstavuje poměrně náročný proces, který musí zahrnovat nejen všeobecně platná pravidla dané problematiky, ale rovněž stav podpory eLearningu a požadavky na eLearningové učební materiály příslušné instituce. Příspěvek se zaměřuje na základní problémovéokruhy, které byly uvažovány v rámci procesu přípravy metodiky pro tvorbu eLearningových učebních materiálů. Mezi tyto okruhy patří především definice základní struktury materiálů, požadavek využití sémantických prvků a tutorských vstupů. Za základní platformu pro přípravu materiálů je uvažován značkovací jazyk XML, především z hlediska snadného vymezení požadovaných prvků a možnosti automatizovaného zpracování výsledných dokumentů.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    IN - Informatics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2005

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Acta Universitatis agriculturae et silviculturae Mendelianae Brunensis : Acta of Mendel University of agriculture and forestry Brno = Acta Mendelovy zemědělské a lesnické univerzity v Brně

  • ISSN

    1211-8516

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    LIII

  • Issue of the periodical within the volume

    3

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    10

  • Pages from-to

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database