All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The preparation of experts for trade

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F05%3A00006972" target="_blank" >RIV/62156489:43110/05:00006972 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Příprava odborníků pro obchod

  • Original language description

    Zboží, prodávané v obchodní síti každého státu, pochází od tuzemských výrobců a zahraničních producentů. Proporce a obliba mezi prodávaným zbožím je výsledkem mnoha faktorů. Řadí se zde jakost, spotřebitelská hodnota, estetická úroveň, celkový dojem z vystaveného zboží, umístění, úprava a rozložení po prodejní ploše, pohotovost a komplexnost nabídky. U sortimentu ovoce je to navíc pestrost nabídky v druzích a odrůdách, obohacených o dovážené sortimenty z tropů a subtropů. V maloobchodu prodávané zboží je určeno k uspokojení spotřebitelské poptávky. Avšak teprve zájem spotřebitelů rozhoduje o tom, který druh nabízeného zboží, v jaké kvalitě, sortimentní skladbě a cenové relaci budou zákazníci nakupovat. Proto poznání potřeb, přání a zájmu kupujících musí výrobci v marketingově řízených výrobních společnostech, v obchodu i obchodní zprostředkovatelé soustavně věnovat náležitou pozornost.

  • Czech name

    Příprava odborníků pro obchod

  • Czech description

    Zboží, prodávané v obchodní síti každého státu, pochází od tuzemských výrobců a zahraničních producentů. Proporce a obliba mezi prodávaným zbožím je výsledkem mnoha faktorů. Řadí se zde jakost, spotřebitelská hodnota, estetická úroveň, celkový dojem z vystaveného zboží, umístění, úprava a rozložení po prodejní ploše, pohotovost a komplexnost nabídky. U sortimentu ovoce je to navíc pestrost nabídky v druzích a odrůdách, obohacených o dovážené sortimenty z tropů a subtropů. V maloobchodu prodávané zboží je určeno k uspokojení spotřebitelské poptávky. Avšak teprve zájem spotřebitelů rozhoduje o tom, který druh nabízeného zboží, v jaké kvalitě, sortimentní skladbě a cenové relaci budou zákazníci nakupovat. Proto poznání potřeb, přání a zájmu kupujících musí výrobci v marketingově řízených výrobních společnostech, v obchodu i obchodní zprostředkovatelé soustavně věnovat náležitou pozornost.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2005

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Zemědělec

  • ISSN

    1211-3816

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    33

  • Issue of the periodical within the volume

    33

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    1

  • Pages from-to

    45-45

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database