The preparation of experts for trade
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F05%3A00006972" target="_blank" >RIV/62156489:43110/05:00006972 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Příprava odborníků pro obchod
Original language description
Zboží, prodávané v obchodní síti každého státu, pochází od tuzemských výrobců a zahraničních producentů. Proporce a obliba mezi prodávaným zbožím je výsledkem mnoha faktorů. Řadí se zde jakost, spotřebitelská hodnota, estetická úroveň, celkový dojem z vystaveného zboží, umístění, úprava a rozložení po prodejní ploše, pohotovost a komplexnost nabídky. U sortimentu ovoce je to navíc pestrost nabídky v druzích a odrůdách, obohacených o dovážené sortimenty z tropů a subtropů. V maloobchodu prodávané zboží je určeno k uspokojení spotřebitelské poptávky. Avšak teprve zájem spotřebitelů rozhoduje o tom, který druh nabízeného zboží, v jaké kvalitě, sortimentní skladbě a cenové relaci budou zákazníci nakupovat. Proto poznání potřeb, přání a zájmu kupujících musí výrobci v marketingově řízených výrobních společnostech, v obchodu i obchodní zprostředkovatelé soustavně věnovat náležitou pozornost.
Czech name
Příprava odborníků pro obchod
Czech description
Zboží, prodávané v obchodní síti každého státu, pochází od tuzemských výrobců a zahraničních producentů. Proporce a obliba mezi prodávaným zbožím je výsledkem mnoha faktorů. Řadí se zde jakost, spotřebitelská hodnota, estetická úroveň, celkový dojem z vystaveného zboží, umístění, úprava a rozložení po prodejní ploše, pohotovost a komplexnost nabídky. U sortimentu ovoce je to navíc pestrost nabídky v druzích a odrůdách, obohacených o dovážené sortimenty z tropů a subtropů. V maloobchodu prodávané zboží je určeno k uspokojení spotřebitelské poptávky. Avšak teprve zájem spotřebitelů rozhoduje o tom, který druh nabízeného zboží, v jaké kvalitě, sortimentní skladbě a cenové relaci budou zákazníci nakupovat. Proto poznání potřeb, přání a zájmu kupujících musí výrobci v marketingově řízených výrobních společnostech, v obchodu i obchodní zprostředkovatelé soustavně věnovat náležitou pozornost.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2005
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Zemědělec
ISSN
1211-3816
e-ISSN
—
Volume of the periodical
33
Issue of the periodical within the volume
33
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
1
Pages from-to
45-45
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—