Customer relationship Management (CRM) - A New Access to the Customers
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F05%3A00008367" target="_blank" >RIV/62156489:43110/05:00008367 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Řízení vztahů se zákazníky (CRM) - nový přístup k zákazníkům
Original language description
Příspěvek definuje proces řízení vztahů se zákazníky jako soubor nových pohledů, založených na komplexním přístupu k zákazníkům v moderních marketingově orientovaných firmách.
Czech name
Řízení vztahů se zákazníky (CRM) - nový přístup k zákazníkům
Czech description
Příspěvek definuje proces řízení vztahů se zákazníky jako soubor nových pohledů, založených na komplexním přístupu k zákazníkům v moderních marketingově orientovaných firmách.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA402%2F04%2F2112" target="_blank" >GA402/04/2112: Changes of behavior of business domain evoked by economic transformation and new consumer trends</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2005
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Firma a konkurenční prostředí 2005, sekce 6 - Marketing, obchod a cestovní ruch
ISBN
80-7302-099-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
182-186
Publisher name
Konvoj, spol. s r. o.
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Mar 3, 2005
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—