All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

QUALITY-LABELS AND WINE

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F05%3A00056536" target="_blank" >RIV/62156489:43110/05:00056536 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Značky kvality a víno

  • Original language description

    Příspěvek popisuje možnosti vinařského podniku s používáním značek kvality KLASA a Czech Made. Stručně popisuje podmínky získání těchto značek a identifikuje firmy vinařského odvětví, které tyto značky vlastní. Těmto značkám kvality spotřebitelé nepřikládají velký význam, u značky KLASA se projevuje malá informovanost spotřebitelů o významu této značky. Tento nedostatek by se měl částečně odstranit pomocí masivní vysvětlovací reklamy. Vinařský podnik usilující o některou z těchto značek musí zvážit ekonomické náklady (ty se v případě značky Czech Made pohybují v řádech tisíců) a přínosy vyplývající z vlastnictví značky. Tento příspěvek je součástí prezentace dílčích výsledků výzkumného záměru NAZV č. QF3276 "Perspektivy vývoje a návrhy opatření politiky vinohradnictví a vinařství a rozvoje v jihomoravském regionu".

  • Czech name

    Značky kvality a víno

  • Czech description

    Příspěvek popisuje možnosti vinařského podniku s používáním značek kvality KLASA a Czech Made. Stručně popisuje podmínky získání těchto značek a identifikuje firmy vinařského odvětví, které tyto značky vlastní. Těmto značkám kvality spotřebitelé nepřikládají velký význam, u značky KLASA se projevuje malá informovanost spotřebitelů o významu této značky. Tento nedostatek by se měl částečně odstranit pomocí masivní vysvětlovací reklamy. Vinařský podnik usilující o některou z těchto značek musí zvážit ekonomické náklady (ty se v případě značky Czech Made pohybují v řádech tisíců) a přínosy vyplývající z vlastnictví značky. Tento příspěvek je součástí prezentace dílčích výsledků výzkumného záměru NAZV č. QF3276 "Perspektivy vývoje a návrhy opatření politiky vinohradnictví a vinařství a rozvoje v jihomoravském regionu".

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/QF3276" target="_blank" >QF3276: Development perspectives and suggestions of vine-growing and wine-producing industries policy and rural development in South-Moravian region.</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2005

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Faktory podnikovej úspešnosti v podmienkach európského agrárného trhu

  • ISBN

    80-8069-615-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    4

  • Pages from-to

    49-52

  • Publisher name

    SPU v Nitre

  • Place of publication

    Nitra

  • Event location

    SPU v Nitre

  • Event date

    Sep 22, 2005

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article