ICT Support for Marketing Activities in Education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F05%3A00056917" target="_blank" >RIV/62156489:43110/05:00056917 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
angličtina
Original language name
ICT Support for Marketing Activities in Education
Original language description
The paper describes how information and communication technologies can be used to support educational process in classes related to marketing. A modular information system that realizes marketing research is introduced and possibilities of its extensionto cooperate with other applications is described. The first really operating application is calculation of Customer satisfaction index.
Czech name
Podpora ICT pro marketingové aktivity ve výuce
Czech description
Článek ukazuje způsoby, jakým mohou být informační a komunikační technologie použity k podpoře výuky předmětů souvisejících s marketingem. Je představen modulární informační systém realizující marketingový výzkum a jsou popsány možnosti rozšíření systémuo další spolupracující aplikace. První z nich je počítání indexu spokojenosti zákazníka.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
IN - Informatics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2005
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
MendelNet 2005 (sborník abstraktů z evropské vědecké konference doktorandů)
ISBN
80-7302-107-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
1
Pages from-to
112-112
Publisher name
Konvoj
Place of publication
Brno
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—