All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Czech Media Market - Marketing Communication Channels (DDS in Czech Media Branch, Analysis for new Entrant)

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F05%3A00058008" target="_blank" >RIV/62156489:43110/05:00058008 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Mediální trh České republiky - Marketingové komunikační kanály (využití DDS v odvětví médií, analýza pro nově vstupující firmu)

  • Original language description

    Příspěvek se zabývá analýzou strategických skupin odvětví mediálního trhu a koncentruje se na strategickou skupinu využívající nové digitální technologie pro reklamní komunikaci. Příspěvek vzniká jako součást řešení výzkumného záměru PEF MZLU v Brně (MSM6215648904). K analýze je využit Porterův teoretický koncept, umožňující v rámci odvětví identifikovat na základě daných parametrů přímé konkurenty. Obecně tvoří mediální odvětví ČR několik hlavních strategických skupin a v rámci určitých nalezneme užšíkonkurenční skupinu.

  • Czech name

    Mediální trh České republiky - Marketingové komunikační kanály (využití DDS v odvětví médií, analýza pro nově vstupující firmu)

  • Czech description

    Příspěvek se zabývá analýzou strategických skupin odvětví mediálního trhu a koncentruje se na strategickou skupinu využívající nové digitální technologie pro reklamní komunikaci. Příspěvek vzniká jako součást řešení výzkumného záměru PEF MZLU v Brně (MSM6215648904). K analýze je využit Porterův teoretický koncept, umožňující v rámci odvětví identifikovat na základě daných parametrů přímé konkurenty. Obecně tvoří mediální odvětví ČR několik hlavních strategických skupin a v rámci určitých nalezneme užšíkonkurenční skupinu.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2005

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    MendelNet 2005 (sborník abstraktů z evropské vědecké konference doktorandů)

  • ISBN

    80-7302-107-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    9

  • Pages from-to

    154-154

  • Publisher name

    Konvoj

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

  • Event date

  • Type of event by nationality

  • UT code for WoS article