Methods of strategic decision-making in the management of entrepreneurial subjects
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F05%3A00093108" target="_blank" >RIV/62156489:43110/05:00093108 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Metody strategického rozhodování v řízení podnikatelských subjektů
Original language description
Ve vědeckém příspěvku jsou uvedeny výsledky výzkumu MSM 6215648904 (Brno, 2005) s jejich aplikací v podnikové praxi v oblasti strategického řízení podnikového managementu se zaměřením na metody rozhodování, které umožňují podniku reagovat na změny v podnikatelském prostředí. Rychlé změny zejména v externím prostředí vyžadují od podnikového managementu volbu nových přístupů a metod rozhodování, jeho dobře koncipovaný algoritmus, umožňující pružné reagování na potřeby zákazníků. V příspěvku jsou uvedeny konkrétní aplikace uplatnění v a.s. Bioveta Ivanovice na Hané, která provádí výzkum, výrobu a prodej veterinárních biopreparátů a léčiv se značně rozsáhlým předmětem činnosti, a to na trzích ČR, stávající EU a dalších zhruba třiceti zemí světa. Pro uvedený složitý předmět činnosti byly ve výzkumu zformulovány metodické postupy v oblasti marketingové činnosti, řízení zásob, řízení jakosti,systému motivace manažerů a zaměstnanců . rmy. Práce navazuje na výsledky publikované ve vědeckých čas
Czech name
Metody strategického rozhodování v řízení podnikatelských subjektů
Czech description
Ve vědeckém příspěvku jsou uvedeny výsledky výzkumu MSM 6215648904 (Brno, 2005) s jejich aplikací v podnikové praxi v oblasti strategického řízení podnikového managementu se zaměřením na metody rozhodování, které umožňují podniku reagovat na změny v podnikatelském prostředí. Rychlé změny zejména v externím prostředí vyžadují od podnikového managementu volbu nových přístupů a metod rozhodování, jeho dobře koncipovaný algoritmus, umožňující pružné reagování na potřeby zákazníků. V příspěvku jsou uvedeny konkrétní aplikace uplatnění v a.s. Bioveta Ivanovice na Hané, která provádí výzkum, výrobu a prodej veterinárních biopreparátů a léčiv se značně rozsáhlým předmětem činnosti, a to na trzích ČR, stávající EU a dalších zhruba třiceti zemí světa. Pro uvedený složitý předmět činnosti byly ve výzkumu zformulovány metodické postupy v oblasti marketingové činnosti, řízení zásob, řízení jakosti,systému motivace manažerů a zaměstnanců . rmy. Práce navazuje na výsledky publikované ve vědeckých čas
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2005
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Journal of Central European Agriculture
ISSN
1332-9049
e-ISSN
—
Volume of the periodical
—
Issue of the periodical within the volume
volume 4
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
36
Pages from-to
567-602
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—