All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Limiting conception of an electronic education course and its formal description

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F06%3A00094697" target="_blank" >RIV/62156489:43110/06:00094697 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vymezení pojmu kurzu elektronického vzdělávání a jeho formální popis

  • Original language description

    Problematika formalizace pojmu kurzu eLearningového vzdělávání je jedním z poměrně důležitých dílčích úkolu při implementaci eLearningového vzdělávání, a to především v případě, kdy je daná formalizace komunikačním prostředkem rozsáhlejšího týmu osob nebo vodítkem jednotlivých aktivit v rámci implementačního procesu. K tomuto například dochází při vývoji eLearningových autorských nástrojů (LCMS), které jsou na přesném vymezení pojmu e-kurzu přímo závislé. Při vymezení pojmu e-kurz a jeho následné formalizaci musí být uvažována množina relevantních poznatků, které určitým způsobem limitují možnost nepřesného přístupu k diskutovanému pojmu. Mezi takovéto poznatky patří především všeobecně přijímané poznatky z oblasti využití e-kurzů a jejich nasazení. Proto musí být respektována také metodické pravidla tvorby kurzů a rovněž oblast standardů. Příspěvek se proto věnuje pojmu kurz elektronického vzdělávání a jeho formalizaci v kontextu pedagogicko-didaktických potřeb a problematiky standard

  • Czech name

    Vymezení pojmu kurzu elektronického vzdělávání a jeho formální popis

  • Czech description

    Problematika formalizace pojmu kurzu eLearningového vzdělávání je jedním z poměrně důležitých dílčích úkolu při implementaci eLearningového vzdělávání, a to především v případě, kdy je daná formalizace komunikačním prostředkem rozsáhlejšího týmu osob nebo vodítkem jednotlivých aktivit v rámci implementačního procesu. K tomuto například dochází při vývoji eLearningových autorských nástrojů (LCMS), které jsou na přesném vymezení pojmu e-kurzu přímo závislé. Při vymezení pojmu e-kurz a jeho následné formalizaci musí být uvažována množina relevantních poznatků, které určitým způsobem limitují možnost nepřesného přístupu k diskutovanému pojmu. Mezi takovéto poznatky patří především všeobecně přijímané poznatky z oblasti využití e-kurzů a jejich nasazení. Proto musí být respektována také metodické pravidla tvorby kurzů a rovněž oblast standardů. Příspěvek se proto věnuje pojmu kurz elektronického vzdělávání a jeho formalizaci v kontextu pedagogicko-didaktických potřeb a problematiky standard

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    IN - Informatics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2006

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis

  • ISSN

    1211-8516

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    54

  • Issue of the periodical within the volume

    3

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    11

  • Pages from-to

    61-71

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database