Limiting conception of an electronic education course and its formal description
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F06%3A00094697" target="_blank" >RIV/62156489:43110/06:00094697 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vymezení pojmu kurzu elektronického vzdělávání a jeho formální popis
Original language description
Problematika formalizace pojmu kurzu eLearningového vzdělávání je jedním z poměrně důležitých dílčích úkolu při implementaci eLearningového vzdělávání, a to především v případě, kdy je daná formalizace komunikačním prostředkem rozsáhlejšího týmu osob nebo vodítkem jednotlivých aktivit v rámci implementačního procesu. K tomuto například dochází při vývoji eLearningových autorských nástrojů (LCMS), které jsou na přesném vymezení pojmu e-kurzu přímo závislé. Při vymezení pojmu e-kurz a jeho následné formalizaci musí být uvažována množina relevantních poznatků, které určitým způsobem limitují možnost nepřesného přístupu k diskutovanému pojmu. Mezi takovéto poznatky patří především všeobecně přijímané poznatky z oblasti využití e-kurzů a jejich nasazení. Proto musí být respektována také metodické pravidla tvorby kurzů a rovněž oblast standardů. Příspěvek se proto věnuje pojmu kurz elektronického vzdělávání a jeho formalizaci v kontextu pedagogicko-didaktických potřeb a problematiky standard
Czech name
Vymezení pojmu kurzu elektronického vzdělávání a jeho formální popis
Czech description
Problematika formalizace pojmu kurzu eLearningového vzdělávání je jedním z poměrně důležitých dílčích úkolu při implementaci eLearningového vzdělávání, a to především v případě, kdy je daná formalizace komunikačním prostředkem rozsáhlejšího týmu osob nebo vodítkem jednotlivých aktivit v rámci implementačního procesu. K tomuto například dochází při vývoji eLearningových autorských nástrojů (LCMS), které jsou na přesném vymezení pojmu e-kurzu přímo závislé. Při vymezení pojmu e-kurz a jeho následné formalizaci musí být uvažována množina relevantních poznatků, které určitým způsobem limitují možnost nepřesného přístupu k diskutovanému pojmu. Mezi takovéto poznatky patří především všeobecně přijímané poznatky z oblasti využití e-kurzů a jejich nasazení. Proto musí být respektována také metodické pravidla tvorby kurzů a rovněž oblast standardů. Příspěvek se proto věnuje pojmu kurz elektronického vzdělávání a jeho formalizaci v kontextu pedagogicko-didaktických potřeb a problematiky standard
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
IN - Informatics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2006
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis
ISSN
1211-8516
e-ISSN
—
Volume of the periodical
54
Issue of the periodical within the volume
3
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
11
Pages from-to
61-71
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—