Situation on the Czech wine market
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F06%3A00094923" target="_blank" >RIV/62156489:43110/06:00094923 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Situace na trhu vína v ČR
Original language description
Cílem monografie je charakterizovat současný trh s vínem včetně perspektivy rozvoje vinohradnictví a vinařství v ČR. Dílčím cílem je doplnění poznatků o trhu o názory obchodníků s vínem. Výsledky upozorňují na některé příle?itosti a hrozby na současném trhu vína v ČR a na některé silné a slabé stránky tuzemských producentů vín. Obojí naznačují oblasti důle?ité pro udr?ení stávajících a získání nových zákazníků a pro udr?ení a postupné zvy?ování konkurenceschopnosti tuzemského vinohradnictví a vinařství.S ohledem na dosavadní vývoj situace na trhu vína v ČR v oblasti nabídky a poptávky a podílu tuzemských vín na celkové spotřebě vín v ČR, je nutné zdůraznit, ?e pro převá?nou vět?inu domácích výrobců vína zůstane i nadále rozhodující domácí trh. Základními strategiemi tuzemských výrobců vína bude proto strategie udr?ení stávajících zákazníků a strategie rozvoje a nabídky nových produktů.
Czech name
Situace na trhu vína v ČR
Czech description
Cílem monografie je charakterizovat současný trh s vínem včetně perspektivy rozvoje vinohradnictví a vinařství v ČR. Dílčím cílem je doplnění poznatků o trhu o názory obchodníků s vínem. Výsledky upozorňují na některé příle?itosti a hrozby na současném trhu vína v ČR a na některé silné a slabé stránky tuzemských producentů vín. Obojí naznačují oblasti důle?ité pro udr?ení stávajících a získání nových zákazníků a pro udr?ení a postupné zvy?ování konkurenceschopnosti tuzemského vinohradnictví a vinařství.S ohledem na dosavadní vývoj situace na trhu vína v ČR v oblasti nabídky a poptávky a podílu tuzemských vín na celkové spotřebě vín v ČR, je nutné zdůraznit, ?e pro převá?nou vět?inu domácích výrobců vína zůstane i nadále rozhodující domácí trh. Základními strategiemi tuzemských výrobců vína bude proto strategie udr?ení stávajících zákazníků a strategie rozvoje a nabídky nových produktů.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/QF3276" target="_blank" >QF3276: Development perspectives and suggestions of vine-growing and wine-producing industries policy and rural development in South-Moravian region.</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2006
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
80-7157-968-8
Number of pages
59
Publisher name
MZLU v Brně
Place of publication
Brno
UT code for WoS book
—