All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Situation on the Czech wine market

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F06%3A00094923" target="_blank" >RIV/62156489:43110/06:00094923 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Situace na trhu vína v ČR

  • Original language description

    Cílem monografie je charakterizovat současný trh s vínem včetně perspektivy rozvoje vinohradnictví a vinařství v ČR. Dílčím cílem je doplnění poznatků o trhu o názory obchodníků s vínem. Výsledky upozorňují na některé příle?itosti a hrozby na současném trhu vína v ČR a na některé silné a slabé stránky tuzemských producentů vín. Obojí naznačují oblasti důle?ité pro udr?ení stávajících a získání nových zákazníků a pro udr?ení a postupné zvy?ování konkurenceschopnosti tuzemského vinohradnictví a vinařství.S ohledem na dosavadní vývoj situace na trhu vína v ČR v oblasti nabídky a poptávky a podílu tuzemských vín na celkové spotřebě vín v ČR, je nutné zdůraznit, ?e pro převá?nou vět?inu domácích výrobců vína zůstane i nadále rozhodující domácí trh. Základními strategiemi tuzemských výrobců vína bude proto strategie udr?ení stávajících zákazníků a strategie rozvoje a nabídky nových produktů.

  • Czech name

    Situace na trhu vína v ČR

  • Czech description

    Cílem monografie je charakterizovat současný trh s vínem včetně perspektivy rozvoje vinohradnictví a vinařství v ČR. Dílčím cílem je doplnění poznatků o trhu o názory obchodníků s vínem. Výsledky upozorňují na některé příle?itosti a hrozby na současném trhu vína v ČR a na některé silné a slabé stránky tuzemských producentů vín. Obojí naznačují oblasti důle?ité pro udr?ení stávajících a získání nových zákazníků a pro udr?ení a postupné zvy?ování konkurenceschopnosti tuzemského vinohradnictví a vinařství.S ohledem na dosavadní vývoj situace na trhu vína v ČR v oblasti nabídky a poptávky a podílu tuzemských vín na celkové spotřebě vín v ČR, je nutné zdůraznit, ?e pro převá?nou vět?inu domácích výrobců vína zůstane i nadále rozhodující domácí trh. Základními strategiemi tuzemských výrobců vína bude proto strategie udr?ení stávajících zákazníků a strategie rozvoje a nabídky nových produktů.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/QF3276" target="_blank" >QF3276: Development perspectives and suggestions of vine-growing and wine-producing industries policy and rural development in South-Moravian region.</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2006

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    80-7157-968-8

  • Number of pages

    59

  • Publisher name

    MZLU v Brně

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS book