DECISION MAKING IN WINE PURCHASE
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F06%3A00093301" target="_blank" >RIV/62156489:43110/06:00093301 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Rozhodování spotřebitelů při nákupu vína
Original language description
Vstup České republiky do Evropské unie přiná?í řadu změn i do vinohradnictví a vinařství. Lze předpokládat, ?e se bude tlak zahraničních producentů na na?e zákazníky a na ná? trh vína stupňovat. Proto pro na?e výrobce bude stě?ejní, důsledněj?í orientacena zákazníka. Bude nutné, více ne? dosud, poznávat zákazníky, jejich postoje ke spotřebě vína, jejich zvyklosti, preference a očekávání. Tento příspěvek proto obsahuje dílčí výsledky průzkumu orientovaného na zvyklosti a chování spotřebitelů na trhu vína v ČR. Ve výsledcích jsou zpracována primární data získaná v období od září do prosince roku 2003 od 1000 respondentů z celé České republiky. Sběr dat byl provedený u jedné poloviny tj. 500 respondentů telefonickým a u druhé poloviny respondentů osobnímdotazováním. Na základě přímého dotazování byly zji?těny nejdůle?itěj?í faktory ovlivňující nákup vína. Je to typ vína, jeho cena, druh vína a oblast či země původu vína.
Czech name
Rozhodování spotřebitelů při nákupu vína
Czech description
Vstup České republiky do Evropské unie přiná?í řadu změn i do vinohradnictví a vinařství. Lze předpokládat, ?e se bude tlak zahraničních producentů na na?e zákazníky a na ná? trh vína stupňovat. Proto pro na?e výrobce bude stě?ejní, důsledněj?í orientacena zákazníka. Bude nutné, více ne? dosud, poznávat zákazníky, jejich postoje ke spotřebě vína, jejich zvyklosti, preference a očekávání. Tento příspěvek proto obsahuje dílčí výsledky průzkumu orientovaného na zvyklosti a chování spotřebitelů na trhu vína v ČR. Ve výsledcích jsou zpracována primární data získaná v období od září do prosince roku 2003 od 1000 respondentů z celé České republiky. Sběr dat byl provedený u jedné poloviny tj. 500 respondentů telefonickým a u druhé poloviny respondentů osobnímdotazováním. Na základě přímého dotazování byly zji?těny nejdůle?itěj?í faktory ovlivňující nákup vína. Je to typ vína, jeho cena, druh vína a oblast či země původu vína.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/QF3276" target="_blank" >QF3276: Development perspectives and suggestions of vine-growing and wine-producing industries policy and rural development in South-Moravian region.</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2006
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie Medzinárodné vedecké dni 2006
ISBN
80-8069-704-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
819-824
Publisher name
Slovenská poĺnohospodárska univerzita v Nitre
Place of publication
Nitra
Event location
Nitra
Event date
May 17, 2006
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—