All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

DECISION MAKING IN WINE PURCHASE

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F06%3A00093301" target="_blank" >RIV/62156489:43110/06:00093301 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Rozhodování spotřebitelů při nákupu vína

  • Original language description

    Vstup České republiky do Evropské unie přiná?í řadu změn i do vinohradnictví a vinařství. Lze předpokládat, ?e se bude tlak zahraničních producentů na na?e zákazníky a na ná? trh vína stupňovat. Proto pro na?e výrobce bude stě?ejní, důsledněj?í orientacena zákazníka. Bude nutné, více ne? dosud, poznávat zákazníky, jejich postoje ke spotřebě vína, jejich zvyklosti, preference a očekávání. Tento příspěvek proto obsahuje dílčí výsledky průzkumu orientovaného na zvyklosti a chování spotřebitelů na trhu vína v ČR. Ve výsledcích jsou zpracována primární data získaná v období od září do prosince roku 2003 od 1000 respondentů z celé České republiky. Sběr dat byl provedený u jedné poloviny tj. 500 respondentů telefonickým a u druhé poloviny respondentů osobnímdotazováním. Na základě přímého dotazování byly zji?těny nejdůle?itěj?í faktory ovlivňující nákup vína. Je to typ vína, jeho cena, druh vína a oblast či země původu vína.

  • Czech name

    Rozhodování spotřebitelů při nákupu vína

  • Czech description

    Vstup České republiky do Evropské unie přiná?í řadu změn i do vinohradnictví a vinařství. Lze předpokládat, ?e se bude tlak zahraničních producentů na na?e zákazníky a na ná? trh vína stupňovat. Proto pro na?e výrobce bude stě?ejní, důsledněj?í orientacena zákazníka. Bude nutné, více ne? dosud, poznávat zákazníky, jejich postoje ke spotřebě vína, jejich zvyklosti, preference a očekávání. Tento příspěvek proto obsahuje dílčí výsledky průzkumu orientovaného na zvyklosti a chování spotřebitelů na trhu vína v ČR. Ve výsledcích jsou zpracována primární data získaná v období od září do prosince roku 2003 od 1000 respondentů z celé České republiky. Sběr dat byl provedený u jedné poloviny tj. 500 respondentů telefonickým a u druhé poloviny respondentů osobnímdotazováním. Na základě přímého dotazování byly zji?těny nejdůle?itěj?í faktory ovlivňující nákup vína. Je to typ vína, jeho cena, druh vína a oblast či země původu vína.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/QF3276" target="_blank" >QF3276: Development perspectives and suggestions of vine-growing and wine-producing industries policy and rural development in South-Moravian region.</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2006

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie Medzinárodné vedecké dni 2006

  • ISBN

    80-8069-704-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    819-824

  • Publisher name

    Slovenská poĺnohospodárska univerzita v Nitre

  • Place of publication

    Nitra

  • Event location

    Nitra

  • Event date

    May 17, 2006

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article