Common features of marketing and eLearning information systems
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F06%3A00098386" target="_blank" >RIV/62156489:43110/06:00098386 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
angličtina
Original language name
Common features of marketing and eLearning information systems
Original language description
The paper deals with the specification of demands on an information system for marketing strategies support from the point of view of functionality and used information and communication technologies in order to fulfill all requirements laid on the information system. A part of the paper is focused on finding the fields common for marketing information systems and eLearning systems on individual layers of three-layer architecture.
Czech name
Společné rysy marketingových a eLearningových informačních systémů
Czech description
Článek se zabývá specifikací požadavků na informační systém pro podporu tvorby marketingových strategií z hlediska funkcionality a využívaných informačních a komunikačních technologií tak, aby byly splněny všechny požadavky na systém tohoto typu kladené.Část práce se zabývá nalezením prvků společných pro marketingové a eLearningové informační systémy na jednotlivých vrstvách třívrstvé architektury.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
IN - Informatics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2006
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
MendelNET 2006 - Sborník příspěvků z konference studentů doktorského studia
ISBN
80-86851-62-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
1-7
Publisher name
Alfa Publishing
Place of publication
Brno
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—