Factors influencing consumers behaviour of foodstuff purchase
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F06%3A00098603" target="_blank" >RIV/62156489:43110/06:00098603 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Faktory ovlivňující chování spotřebitele při nákupu potravin
Original language description
Článek obsahuje analýzu spotřebitelského chování českých domácností. Analyzováno bylo působení faktorů ovlivňujícch nákup potravin jako jsou cena, značka, kvalita, vlastnotsi a parametry produktu, zvyk, salevová akce, novinky, reklama a doporučení ostatních. Výsledky vychází z šetření provedeného v listopadu a prosinci roku 2005 Ústavem marketingu a obchdou na souboru 1074 domácností.
Czech name
Faktory ovlivňující chování spotřebitele při nákupu potravin
Czech description
Článek obsahuje analýzu spotřebitelského chování českých domácností. Analyzováno bylo působení faktorů ovlivňujícch nákup potravin jako jsou cena, značka, kvalita, vlastnotsi a parametry produktu, zvyk, salevová akce, novinky, reklama a doporučení ostatních. Výsledky vychází z šetření provedeného v listopadu a prosinci roku 2005 Ústavem marketingu a obchdou na souboru 1074 domácností.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2006
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Agrární pespektivy XV.
ISBN
80-213-1531-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
513-517
Publisher name
ČZU
Place of publication
Praha
Event location
PEF ČZU v Praze
Event date
Jan 1, 2006
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—