RESEARCH LABORATORY - RELA
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00103474" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00103474 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Výzkumná laboratoř - rela
Original language description
Příspěvek se zabývá novou možností provádění marketingového výzkumu prostřednictvím výzkumné laboratoře ReLa (Research Laboratory). Systém ReLa umožňuje velice efektivně provést elektronický sběr dat a ihned poskytovat tazatelům výsledky. Článek popisujevýhody pro potenciální uživatele.
Czech name
Výzkumná laboratoř - rela
Czech description
Příspěvek se zabývá novou možností provádění marketingového výzkumu prostřednictvím výzkumné laboratoře ReLa (Research Laboratory). Systém ReLa umožňuje velice efektivně provést elektronický sběr dat a ihned poskytovat tazatelům výsledky. Článek popisujevýhody pro potenciální uživatele.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Firma a konkurenční prostředí 2007, sekce 5 - Marketing, obchod a cestovní ruch
ISBN
978-80-86633-87-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
87-91
Publisher name
MSD, spol. s r.o.
Place of publication
Brno
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—