All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

SUCCESS FACTORS OF THE WINE PRODUCER

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00106501" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00106501 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Faktory úspěchu vinařské firmy

  • Original language description

    Cílem tohoto příspěvku bylo analyzovat vybrané faktory vnitřního prostředí podniku PATRIA Kobylí, a.s. a posoudit jejich změny v rozmezí let 2004 a 2006. Při posuzování portfolia divize vinohradnictví a vinařství bylo zjištěno, že pouze kategorie sektů je zařazena v BCG modelu do kategorie "starý pes", což znamená, že ostatní produkty jsou na takové úrovni a jejich podíl na trhu je tak velký, že je není nutné z trhu stáhnout. V roce 2006 bylo prodáno cca 1mil. litrů vína a do budoucna by se již společnost neměla soustředit na zvyšování objemu prodaného vína, ale zlepšovat jeho kvalitu, servis a služby prodeje a udržet si vybojované pozice na trhu. Příspěvek je součástí řešení výzkumného záměru PEF MZLU v Brně (MSM 6215648904).

  • Czech name

    Faktory úspěchu vinařské firmy

  • Czech description

    Cílem tohoto příspěvku bylo analyzovat vybrané faktory vnitřního prostředí podniku PATRIA Kobylí, a.s. a posoudit jejich změny v rozmezí let 2004 a 2006. Při posuzování portfolia divize vinohradnictví a vinařství bylo zjištěno, že pouze kategorie sektů je zařazena v BCG modelu do kategorie "starý pes", což znamená, že ostatní produkty jsou na takové úrovni a jejich podíl na trhu je tak velký, že je není nutné z trhu stáhnout. V roce 2006 bylo prodáno cca 1mil. litrů vína a do budoucna by se již společnost neměla soustředit na zvyšování objemu prodaného vína, ale zlepšovat jeho kvalitu, servis a služby prodeje a udržet si vybojované pozice na trhu. Příspěvek je součástí řešení výzkumného záměru PEF MZLU v Brně (MSM 6215648904).

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2007

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Firma a konkurenční prostředí 2007. Sekce 3: Management v novém prostředí

  • ISBN

    978-80-86633-85-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    49-55

  • Publisher name

    MSD, spol. s r. o.

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Mar 8, 2007

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article