Consumer decision-making processes when demanding consumer lending
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00109901" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00109901 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Rozhodovací procesy spotřebitelů při poptávce po spotřebitelských úvěrech
Original language description
V poslední době byl zaznamenán velký nárůst čerpaných spotřebitelských úvěrů a také zvýšené zadlužení domácností. Příspěvek se zabývá analýzou rozhodovacích procesů spotřebitelů při poptávce po spotřebitelských úvěrech a faktorů, které je při jejich rozhodování ovlivňují, a srovnává postoje spotřebitelů k problematice spotřebitelských úvěrů. Uvedené výsledky byly získány z primárního průzkumu formou dotazníkového šetření (n = 100) a zpracováním dostupných sekundárních zdrojů. Příspěvek popisuje, jak spotřebitelé v při poptávce po spotřebitelských úvěrech jednají, co je při rozhodování pro ně důležité a co nepodstatné. Výsledky jsou porovnány mezi dvěma skupinami respondentů: těmi, kteří již mají zkušenost s čerpáním spotřebitelských úvěrů, a těmi, kteří doposud ne. Příspěvek srovnává charakteristiky, ve kterých se chování obou skupin podobá a ve kterých se odlišuje.
Czech name
Rozhodovací procesy spotřebitelů při poptávce po spotřebitelských úvěrech
Czech description
V poslední době byl zaznamenán velký nárůst čerpaných spotřebitelských úvěrů a také zvýšené zadlužení domácností. Příspěvek se zabývá analýzou rozhodovacích procesů spotřebitelů při poptávce po spotřebitelských úvěrech a faktorů, které je při jejich rozhodování ovlivňují, a srovnává postoje spotřebitelů k problematice spotřebitelských úvěrů. Uvedené výsledky byly získány z primárního průzkumu formou dotazníkového šetření (n = 100) a zpracováním dostupných sekundárních zdrojů. Příspěvek popisuje, jak spotřebitelé v při poptávce po spotřebitelských úvěrech jednají, co je při rozhodování pro ně důležité a co nepodstatné. Výsledky jsou porovnány mezi dvěma skupinami respondentů: těmi, kteří již mají zkušenost s čerpáním spotřebitelských úvěrů, a těmi, kteří doposud ne. Příspěvek srovnává charakteristiky, ve kterých se chování obou skupin podobá a ve kterých se odlišuje.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Obchod a spotřebitel '07
ISBN
978-80-7302-131-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
1-7
Publisher name
Konvoj
Place of publication
Brno
Event location
Luhačovice
Event date
Sep 5, 2007
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—