All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Customer loyalty and selected factors, which influence it

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00109903" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00109903 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Věrnost zákazníka a vybrané faktory, které ji ovlivňují

  • Original language description

    Věrnost zákazníka a vybrané faktory, které ji ovlivňují, jsou problematikou, která zajímá téměř každou firmu. Jedná se o problematiku chování spotřebitele při nakupování produktů nebo služeb a jeho jednání v dalších běžných spotřebitelských situacích, které je významným prvkem v životě každého člověka. Příspěvek analyzuje výsledky získané dotazníkovým šetřením mezi spotřebiteli v ČR, zjišťuje a zhodnotí faktory, které ovlivňují spotřebitele a jeho vztah k podniku, jeho věrnost ke konkrétní značce nebo obchodu, jeho reakci na různé prvky péče podniku o svého zákazníka. Na základě provedené analýzy jsou formulovány také nedostatky a návrhy na jejich odstranění. Obsahuje zejména poznatky týkající se spotřebního chování, kupního rozhodovacího procesu. Zachyceny jsou také poznatky z oblasti péče o zákazníka, důvody jeho odchodů a stížností a krátce i CRM obecně.

  • Czech name

    Věrnost zákazníka a vybrané faktory, které ji ovlivňují

  • Czech description

    Věrnost zákazníka a vybrané faktory, které ji ovlivňují, jsou problematikou, která zajímá téměř každou firmu. Jedná se o problematiku chování spotřebitele při nakupování produktů nebo služeb a jeho jednání v dalších běžných spotřebitelských situacích, které je významným prvkem v životě každého člověka. Příspěvek analyzuje výsledky získané dotazníkovým šetřením mezi spotřebiteli v ČR, zjišťuje a zhodnotí faktory, které ovlivňují spotřebitele a jeho vztah k podniku, jeho věrnost ke konkrétní značce nebo obchodu, jeho reakci na různé prvky péče podniku o svého zákazníka. Na základě provedené analýzy jsou formulovány také nedostatky a návrhy na jejich odstranění. Obsahuje zejména poznatky týkající se spotřebního chování, kupního rozhodovacího procesu. Zachyceny jsou také poznatky z oblasti péče o zákazníka, důvody jeho odchodů a stížností a krátce i CRM obecně.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2007

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Obchod a spotřebitel '07

  • ISBN

    978-80-7302-131-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    1-6

  • Publisher name

    Konvoj

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Luhačovice

  • Event date

    Sep 5, 2007

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article