Customer loyalty and selected factors, which influence it
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00109903" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00109903 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Věrnost zákazníka a vybrané faktory, které ji ovlivňují
Original language description
Věrnost zákazníka a vybrané faktory, které ji ovlivňují, jsou problematikou, která zajímá téměř každou firmu. Jedná se o problematiku chování spotřebitele při nakupování produktů nebo služeb a jeho jednání v dalších běžných spotřebitelských situacích, které je významným prvkem v životě každého člověka. Příspěvek analyzuje výsledky získané dotazníkovým šetřením mezi spotřebiteli v ČR, zjišťuje a zhodnotí faktory, které ovlivňují spotřebitele a jeho vztah k podniku, jeho věrnost ke konkrétní značce nebo obchodu, jeho reakci na různé prvky péče podniku o svého zákazníka. Na základě provedené analýzy jsou formulovány také nedostatky a návrhy na jejich odstranění. Obsahuje zejména poznatky týkající se spotřebního chování, kupního rozhodovacího procesu. Zachyceny jsou také poznatky z oblasti péče o zákazníka, důvody jeho odchodů a stížností a krátce i CRM obecně.
Czech name
Věrnost zákazníka a vybrané faktory, které ji ovlivňují
Czech description
Věrnost zákazníka a vybrané faktory, které ji ovlivňují, jsou problematikou, která zajímá téměř každou firmu. Jedná se o problematiku chování spotřebitele při nakupování produktů nebo služeb a jeho jednání v dalších běžných spotřebitelských situacích, které je významným prvkem v životě každého člověka. Příspěvek analyzuje výsledky získané dotazníkovým šetřením mezi spotřebiteli v ČR, zjišťuje a zhodnotí faktory, které ovlivňují spotřebitele a jeho vztah k podniku, jeho věrnost ke konkrétní značce nebo obchodu, jeho reakci na různé prvky péče podniku o svého zákazníka. Na základě provedené analýzy jsou formulovány také nedostatky a návrhy na jejich odstranění. Obsahuje zejména poznatky týkající se spotřebního chování, kupního rozhodovacího procesu. Zachyceny jsou také poznatky z oblasti péče o zákazníka, důvody jeho odchodů a stížností a krátce i CRM obecně.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Obchod a spotřebitel '07
ISBN
978-80-7302-131-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
1-6
Publisher name
Konvoj
Place of publication
Brno
Event location
Luhačovice
Event date
Sep 5, 2007
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—