Information Systems in Marketing Survey
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00111947" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00111947 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Informační systémy v marketingovém šetření
Original language description
Příspěvek se zabývá informačním systémem, který bude sloužit k tvorbě elektronických dotazníků pro sběr primárních dat. V článku jsou představovány vybrané obecné trendy v oblasti marketingového výzkumu pomocí internetu, společně s popisem dotazníkovéhoinformačního systému jako efektivního nástroje pro získání relevantních informací pro potřeby akademického prostředí.
Czech name
Informační systémy v marketingovém šetření
Czech description
Příspěvek se zabývá informačním systémem, který bude sloužit k tvorbě elektronických dotazníků pro sběr primárních dat. V článku jsou představovány vybrané obecné trendy v oblasti marketingového výzkumu pomocí internetu, společně s popisem dotazníkovéhoinformačního systému jako efektivního nástroje pro získání relevantních informací pro potřeby akademického prostředí.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Obchod, jakost a finance v podnicích - determinanty konkurenceschopnosti IV. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, 2007,
ISBN
978-80-213-1661-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
4
Pages from-to
278-281
Publisher name
ČZU
Place of publication
Praha
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—