Consumer behaviour
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00112913" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00112913 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Spotřební chování
Original language description
Článek se zbývá problémem spotřebitelského chování. To znamená jak spotřebitel (jednotlivec či skupina) dělá svá rozhodnutí o spotřebě a jakými faktory je ovlivněn při rozhodování. Část článku také prezentuje výsledky rozsáhlého výzkumu spotřebitelskéhochování domácností realizivaného Ústavem marketingu a obchodu PEF MZLU vBrně.
Czech name
Spotřební chování
Czech description
Článek se zbývá problémem spotřebitelského chování. To znamená jak spotřebitel (jednotlivec či skupina) dělá svá rozhodnutí o spotřebě a jakými faktory je ovlivněn při rozhodování. Část článku také prezentuje výsledky rozsáhlého výzkumu spotřebitelskéhochování domácností realizivaného Ústavem marketingu a obchodu PEF MZLU vBrně.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
RESEARCH REPORT 2. Aktuální problémy teorie a praxe v ekonomice
ISBN
978-80-7395-005-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
100-105
Publisher name
Univerzita Pardubice
Place of publication
Pardubice
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—