The Value of a Brand
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F06%3A00087789" target="_blank" >RIV/62156489:43110/06:00087789 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Význam značky
Original language description
Článek má přiblížit čtenáři význam značky. Stěžejní částí tohoto příspěvku je pak prezentace a zhodnocení výsledků marketingového výzkumu spotřebitelského chování českých domácností. Zaměřuje se na hodnocení významnosti značky respondenty v určité hodnotící škále. Výsledky umožní lépe pochopit vztah mezi značkou a nákupním chováním spotřebitelů.
Czech name
Význam značky
Czech description
Článek má přiblížit čtenáři význam značky. Stěžejní částí tohoto příspěvku je pak prezentace a zhodnocení výsledků marketingového výzkumu spotřebitelského chování českých domácností. Zaměřuje se na hodnocení významnosti značky respondenty v určité hodnotící škále. Výsledky umožní lépe pochopit vztah mezi značkou a nákupním chováním spotřebitelů.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2006
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie Medzinárodné vedecké dni 2006
ISBN
80-8069-704-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
8
Pages from-to
1-8
Publisher name
Slovenská poĺnohospodárska univerzita v Nitre
Place of publication
Nitra
Event location
Nitra
Event date
May 17, 2006
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—