All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

SEGMENTATION ON THE FOOD MARKET

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00113278" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00113278 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Segmentace na trhu s potravinami

  • Original language description

    Článek analyzuje rozdílnosti identifikačních znaků spotřebitelů i domácností na trhu potravinářského zboží zejména pomocí klíčových faktorů ovlivňujících nákup potravin, tj. cena, značka, kvalita, vlastnosti zboží, zvyklosti, snižování ceny, reklama, inovace, doporučení přátel a příbuzných, obal, výrobce, původ zboží, zdravá životospráva. Primární data byla získána technikou dotazování českých domácností v rámci rozsáhlých výzkumů v letech 2004, 2005, 2006 prováděných Ústavem marketingu a obchodu Mendlovy zemědělské a lesnické univerzity v Brně.

  • Czech name

    Segmentace na trhu s potravinami

  • Czech description

    Článek analyzuje rozdílnosti identifikačních znaků spotřebitelů i domácností na trhu potravinářského zboží zejména pomocí klíčových faktorů ovlivňujících nákup potravin, tj. cena, značka, kvalita, vlastnosti zboží, zvyklosti, snižování ceny, reklama, inovace, doporučení přátel a příbuzných, obal, výrobce, původ zboží, zdravá životospráva. Primární data byla získána technikou dotazování českých domácností v rámci rozsáhlých výzkumů v letech 2004, 2005, 2006 prováděných Ústavem marketingu a obchodu Mendlovy zemědělské a lesnické univerzity v Brně.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2007

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Marketing v teórii, výskume a praxi

  • ISBN

    978-80-8069-957-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    9

  • Pages from-to

    132-140

  • Publisher name

    Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre

  • Place of publication

    Vydavateľské a edičné stredisko SPU v Nitre

  • Event location

  • Event date

  • Type of event by nationality

  • UT code for WoS article