Processes of decision making in marketing planning and their support
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00113326" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00113326 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Rozhodovací procesy v marketingovém plánování a jejich podpora
Original language description
Marketing jako přístup k řízení organizace, který zdůrazňuje zákazníka, hraje důležitou roli v dosahování podnikových cílů. Možných strategií vedoucích k dosažení cíle existuje vždy několik a je třeba vybrat tu nejlepší. Systémy pro podporu rozhodování jsou schopny pomoci ke kvalitnějąím a rychlejším rozhodnutím. Tyto systémy jsou založeny na práci s textem, modely, daty, pravidly, komunikaci či podpoře na bázi tabulkových kalkulátorů a mohou být nasazeny ve všech fázích rozhodování - analýza, návrh řešení, volba varianty. Cílem článku je analyzovat nástroje podpory rozhodování a najít jejich aplikaci pro řešení různých marketingových problémů v rámci všech prvků marketingového mixu.
Czech name
Rozhodovací procesy v marketingovém plánování a jejich podpora
Czech description
Marketing jako přístup k řízení organizace, který zdůrazňuje zákazníka, hraje důležitou roli v dosahování podnikových cílů. Možných strategií vedoucích k dosažení cíle existuje vždy několik a je třeba vybrat tu nejlepší. Systémy pro podporu rozhodování jsou schopny pomoci ke kvalitnějąím a rychlejším rozhodnutím. Tyto systémy jsou založeny na práci s textem, modely, daty, pravidly, komunikaci či podpoře na bázi tabulkových kalkulátorů a mohou být nasazeny ve všech fázích rozhodování - analýza, návrh řešení, volba varianty. Cílem článku je analyzovat nástroje podpory rozhodování a najít jejich aplikaci pro řešení různých marketingových problémů v rámci všech prvků marketingového mixu.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
IN - Informatics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Obchod a spotřebitel '07
ISBN
978-80-7302-131-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
2
Pages from-to
11-12
Publisher name
Konvoj
Place of publication
Brno
Event location
Luhačovice
Event date
Sep 5, 2007
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—