All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Processes of decision making in marketing planning and their support

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00113326" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00113326 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Rozhodovací procesy v marketingovém plánování a jejich podpora

  • Original language description

    Marketing jako přístup k řízení organizace, který zdůrazňuje zákazníka, hraje důležitou roli v dosahování podnikových cílů. Možných strategií vedoucích k dosažení cíle existuje vždy několik a je třeba vybrat tu nejlepší. Systémy pro podporu rozhodování jsou schopny pomoci ke kvalitnějąím a rychlejším rozhodnutím. Tyto systémy jsou založeny na práci s textem, modely, daty, pravidly, komunikaci či podpoře na bázi tabulkových kalkulátorů a mohou být nasazeny ve všech fázích rozhodování - analýza, návrh řešení, volba varianty. Cílem článku je analyzovat nástroje podpory rozhodování a najít jejich aplikaci pro řešení různých marketingových problémů v rámci všech prvků marketingového mixu.

  • Czech name

    Rozhodovací procesy v marketingovém plánování a jejich podpora

  • Czech description

    Marketing jako přístup k řízení organizace, který zdůrazňuje zákazníka, hraje důležitou roli v dosahování podnikových cílů. Možných strategií vedoucích k dosažení cíle existuje vždy několik a je třeba vybrat tu nejlepší. Systémy pro podporu rozhodování jsou schopny pomoci ke kvalitnějąím a rychlejším rozhodnutím. Tyto systémy jsou založeny na práci s textem, modely, daty, pravidly, komunikaci či podpoře na bázi tabulkových kalkulátorů a mohou být nasazeny ve všech fázích rozhodování - analýza, návrh řešení, volba varianty. Cílem článku je analyzovat nástroje podpory rozhodování a najít jejich aplikaci pro řešení různých marketingových problémů v rámci všech prvků marketingového mixu.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    IN - Informatics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2007

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Obchod a spotřebitel '07

  • ISBN

    978-80-7302-131-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    2

  • Pages from-to

    11-12

  • Publisher name

    Konvoj

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Luhačovice

  • Event date

    Sep 5, 2007

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article