Identification internal factors influencing success of small and medium-sized enterprises in the Czech Republic
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00113935" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00113935 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Identifikace vnitřních faktorů ovlivňujících úspěšnost malých a středních podniků v ČR
Original language description
V době rostoucí globalizace a homogenizace světových trhů, získává internacionalizace na stéle větším významu. Trhy se stávají dostupnější pro zahraniční subjekty, což vede k neustálému zvyšování konkurence, rostoucím nákladům na inovace, na marketing. Aprávě internacionalizace je způsob jak této konkurenci čelit. Zahraniční trhy skýtají mnoho příležitostí a internacionalizace je krokem, který umožní, tyto příležitosti využít. Cílem tohoto článku je představit chystaný výzkum na téma internacionalizacemalých a středních podniků v ČR. V rámci výzkumu budou definovány hypotézy, a to na základě rozsáhlého přehledu internacionalizační literatury a výzkumu v této oblasti. Hypotézy pro empirickou studii jsou kromě toho založeny i na koncepčním systému. Celá tato část je rozdělena do pěti hypotetických skupin; hypotézy týkající se charakteristik firmy, mezinárodní produktové charakteristiky, rozhodování managementu, zkušenosti na mezinárodním poli a charakteristiky cílového trhu. Na základě
Czech name
Identifikace vnitřních faktorů ovlivňujících úspěšnost malých a středních podniků v ČR
Czech description
V době rostoucí globalizace a homogenizace světových trhů, získává internacionalizace na stéle větším významu. Trhy se stávají dostupnější pro zahraniční subjekty, což vede k neustálému zvyšování konkurence, rostoucím nákladům na inovace, na marketing. Aprávě internacionalizace je způsob jak této konkurenci čelit. Zahraniční trhy skýtají mnoho příležitostí a internacionalizace je krokem, který umožní, tyto příležitosti využít. Cílem tohoto článku je představit chystaný výzkum na téma internacionalizacemalých a středních podniků v ČR. V rámci výzkumu budou definovány hypotézy, a to na základě rozsáhlého přehledu internacionalizační literatury a výzkumu v této oblasti. Hypotézy pro empirickou studii jsou kromě toho založeny i na koncepčním systému. Celá tato část je rozdělena do pěti hypotetických skupin; hypotézy týkající se charakteristik firmy, mezinárodní produktové charakteristiky, rozhodování managementu, zkušenosti na mezinárodním poli a charakteristiky cílového trhu. Na základě
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Obchod a spotřebitel '07
ISBN
978-80-7302-131-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
1-6
Publisher name
Konvoj
Place of publication
Brno
Event location
Luhačovice
Event date
Sep 5, 2007
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—