All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Which Factors Can Influence Firm's Success on the Global Market?

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F08%3A00127801" target="_blank" >RIV/62156489:43110/08:00127801 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Jaké faktory ovlivňují činnost malých a středních podniků na zahraničních trzích?

  • Original language description

    Cílem tohoto článku je představit hypotézy pro empirickou studii na téma internacionalizace MSP v ČR. Hypotézy budou definovány na základě přehledu literatury a výzkumu v této. Celá tato část je rozdělena do pěti hypotetických skupin; hypotézy týkající se charakteristik firmy, mezinárodní produktové charakteristiky, rozhodování managementu, zkušenosti na mezinárodním poli a charakteristiky cílového trhu. Na základě definovaných hypotéz bude sestaven dotazník, který bude sloužit k ověření těchto hypotéz.Dále nám poskytne řadu informací o mezinárodních aktivitách MSP, které faktory ovlivňují případný úspěch na zahraničních trzích.

  • Czech name

    Jaké faktory ovlivňují činnost malých a středních podniků na zahraničních trzích?

  • Czech description

    Cílem tohoto článku je představit hypotézy pro empirickou studii na téma internacionalizace MSP v ČR. Hypotézy budou definovány na základě přehledu literatury a výzkumu v této. Celá tato část je rozdělena do pěti hypotetických skupin; hypotézy týkající se charakteristik firmy, mezinárodní produktové charakteristiky, rozhodování managementu, zkušenosti na mezinárodním poli a charakteristiky cílového trhu. Na základě definovaných hypotéz bude sestaven dotazník, který bude sloužit k ověření těchto hypotéz.Dále nám poskytne řadu informací o mezinárodních aktivitách MSP, které faktory ovlivňují případný úspěch na zahraničních trzích.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2008

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Hradecké ekonomické dny 2008 - Strategie rozvoje regionů a států

  • ISBN

    978-80-7041-202-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

  • Publisher name

  • Place of publication

    Hradec Králové

  • Event location

    Hradec Králové

  • Event date

    Jan 1, 2008

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article