Czech Trade with Poultry
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00113988" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00113988 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Obchod ČR s drůbežím masem
Original language description
Příspěvek pojednává o změnách obchodu s drůbežím masem, jako reakcí na měnící se potřeby spotřebitelů, jak v České republice, tak v jiných státech Evropy. Znázorňuje základní ukazatele obchodu s drůbežím masem (množství dováženého a vyváženého drůbežíhomasa), tuzemskou spotřebu z importu i kilogramové ceny drůbežího masa v obou sférách obchodní bilance. Analyzuje stranu exportu i importu s vyhodnocením nejvýznamnějších aktivit podílejících se na vzájemné obchodní transakci. Zabývá se charakteristikou vybraných obchodních partnerů a zvažuje transakční náklady jako jeden z hlavních faktorů, který negativně přispívá ke změnám obchodních podmínek na straně dodavatelů i odběratelů. Změny v obchodních strategiích i nový pohled na potřeby zákazníků a příležitosti trhu umožnily českým exportérům průnik na zahraniční trhy a přetvořit tak stávající strukturu zemí, s nimiž doposud Česká republika obchodovala.
Czech name
Obchod ČR s drůbežím masem
Czech description
Příspěvek pojednává o změnách obchodu s drůbežím masem, jako reakcí na měnící se potřeby spotřebitelů, jak v České republice, tak v jiných státech Evropy. Znázorňuje základní ukazatele obchodu s drůbežím masem (množství dováženého a vyváženého drůbežíhomasa), tuzemskou spotřebu z importu i kilogramové ceny drůbežího masa v obou sférách obchodní bilance. Analyzuje stranu exportu i importu s vyhodnocením nejvýznamnějších aktivit podílejících se na vzájemné obchodní transakci. Zabývá se charakteristikou vybraných obchodních partnerů a zvažuje transakční náklady jako jeden z hlavních faktorů, který negativně přispívá ke změnám obchodních podmínek na straně dodavatelů i odběratelů. Změny v obchodních strategiích i nový pohled na potřeby zákazníků a příležitosti trhu umožnily českým exportérům průnik na zahraniční trhy a přetvořit tak stávající strukturu zemí, s nimiž doposud Česká republika obchodovala.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník příspěvků z 2. mezinárodní vědecké konverence Nové trendy - nové nápady 2007
ISBN
978-80-903914-2-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
1
Pages from-to
49-49
Publisher name
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo
Place of publication
Znojmo
Event location
Znojmo
Event date
Nov 22, 2007
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—