All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Trade and Aspects of Business Activities

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00115389" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00115389 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Obchod a aspekty obchodní činnosti

  • Original language description

    Obchod, obchodování a obchodní činnost jsou v tržní ekonomice frekventované pojmy. Opodstatnění pro ně nacházíme ve výrobní sféře, sféře užití a především v propojování jednotlivých částí globalizujícího se světa. Monografie zpracovaná kolektivem autorůÚstavu marketingu a obchodu PEF Mendelovy zemědělské a lesnické univerzity v Brně přibližuje dominantní postavení obchodu v Evropské unii a národním hospodářství, vymezuje teoretickou podstatu obchodu, zabývá se dodavatelskými řetězci v potravinářských vertikálách, jako propojovacími články mezi účastníky obchodních vztahů. Ukazuje na konstrukci ceny v maloobchodě i ve výrobních podnicích, přibližuje vztahy v prodejních jednotkách obchodních řetězců. Současně pojednává o obchodních značkách, jejich významu pro spotřebitele, jako garancí za standardně prodávané kvalitní zboží.Zvláště si všímá významu obchodní značky Klasa pro spotřebitele i celkovou propagaci českých potravin na zahraničních trzích.

  • Czech name

    Obchod a aspekty obchodní činnosti

  • Czech description

    Obchod, obchodování a obchodní činnost jsou v tržní ekonomice frekventované pojmy. Opodstatnění pro ně nacházíme ve výrobní sféře, sféře užití a především v propojování jednotlivých částí globalizujícího se světa. Monografie zpracovaná kolektivem autorůÚstavu marketingu a obchodu PEF Mendelovy zemědělské a lesnické univerzity v Brně přibližuje dominantní postavení obchodu v Evropské unii a národním hospodářství, vymezuje teoretickou podstatu obchodu, zabývá se dodavatelskými řetězci v potravinářských vertikálách, jako propojovacími články mezi účastníky obchodních vztahů. Ukazuje na konstrukci ceny v maloobchodě i ve výrobních podnicích, přibližuje vztahy v prodejních jednotkách obchodních řetězců. Současně pojednává o obchodních značkách, jejich významu pro spotřebitele, jako garancí za standardně prodávané kvalitní zboží.Zvláště si všímá významu obchodní značky Klasa pro spotřebitele i celkovou propagaci českých potravin na zahraničních trzích.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2007

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7392-015-9

  • Number of pages

    76

  • Publisher name

    MSD

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS book