Trade and Aspects of Business Activities
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00115389" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00115389 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Obchod a aspekty obchodní činnosti
Original language description
Obchod, obchodování a obchodní činnost jsou v tržní ekonomice frekventované pojmy. Opodstatnění pro ně nacházíme ve výrobní sféře, sféře užití a především v propojování jednotlivých částí globalizujícího se světa. Monografie zpracovaná kolektivem autorůÚstavu marketingu a obchodu PEF Mendelovy zemědělské a lesnické univerzity v Brně přibližuje dominantní postavení obchodu v Evropské unii a národním hospodářství, vymezuje teoretickou podstatu obchodu, zabývá se dodavatelskými řetězci v potravinářských vertikálách, jako propojovacími články mezi účastníky obchodních vztahů. Ukazuje na konstrukci ceny v maloobchodě i ve výrobních podnicích, přibližuje vztahy v prodejních jednotkách obchodních řetězců. Současně pojednává o obchodních značkách, jejich významu pro spotřebitele, jako garancí za standardně prodávané kvalitní zboží.Zvláště si všímá významu obchodní značky Klasa pro spotřebitele i celkovou propagaci českých potravin na zahraničních trzích.
Czech name
Obchod a aspekty obchodní činnosti
Czech description
Obchod, obchodování a obchodní činnost jsou v tržní ekonomice frekventované pojmy. Opodstatnění pro ně nacházíme ve výrobní sféře, sféře užití a především v propojování jednotlivých částí globalizujícího se světa. Monografie zpracovaná kolektivem autorůÚstavu marketingu a obchodu PEF Mendelovy zemědělské a lesnické univerzity v Brně přibližuje dominantní postavení obchodu v Evropské unii a národním hospodářství, vymezuje teoretickou podstatu obchodu, zabývá se dodavatelskými řetězci v potravinářských vertikálách, jako propojovacími články mezi účastníky obchodních vztahů. Ukazuje na konstrukci ceny v maloobchodě i ve výrobních podnicích, přibližuje vztahy v prodejních jednotkách obchodních řetězců. Současně pojednává o obchodních značkách, jejich významu pro spotřebitele, jako garancí za standardně prodávané kvalitní zboží.Zvláště si všímá významu obchodní značky Klasa pro spotřebitele i celkovou propagaci českých potravin na zahraničních trzích.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7392-015-9
Number of pages
76
Publisher name
MSD
Place of publication
Brno
UT code for WoS book
—