Decision Support Systems in Marketing -- Current Practice and emerging Trends
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00124290" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00124290 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
angličtina
Original language name
Decision Support Systems in Marketing -- Current Practice and emerging Trends
Original language description
Decision support systems (DSS) play significant role in the process of marketing planning because of the character of marketing problems. The paper describes current state in the field of DSS employment in marketing and outlines trends that are influencing this area.
Czech name
Systémy pro podporu rozhodování v marketingu -- současný stav a trendy
Czech description
Systémy pro podporu rozhodování (DSS) mají v rámci procesu marketingového plánování nezastupitelnou roli díky charakteru marketingových problémů. Článek popisuje současný stav v oblasti využívání DSS v marketingu a naznačuje trendy, kterými se tento oborubírá.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
IN - Informatics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Firma a konkurenční prostředí 2007 - Sekce 6: IS/IT a konkurenceschopnost podniků
ISBN
978-80-86633-88-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
16-20
Publisher name
MSD, s. r. o.
Place of publication
Brno
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—