All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The change in the strategy of reletionships within the branch of tourism

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F08%3A00125779" target="_blank" >RIV/62156489:43110/08:00125779 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Změna strategie vztahů uvnitř odvětví cestovního ruchu

  • Original language description

    Příspěvek se zabývá aktuální situací na trhu cestovního ruchu v České republice zaměřenou především na oblast vztahů mezi zprostředkovateli služeb. Vymezuje klíčové problémy v legislativní oblasti ovlivňující ochranu spotřebitele-klienta cestovní kanceláře a předkládá návrh možného řešení vytvořením strategického partnerství mezi cestovními kancelářemi a cestovními agenturami. Metodicky je v příspěvku využita teorie řízené změny ve firmě, která je aplikována na změnu vztahů uvnitř celého odvětví. Součástí práce je konkrétní plán řízené změny vztahů mezi zprostředkovateli služeb cestovního ruchu a vytvoření modelu strategické aliance cestovních kanceláří a cestovních agentur za účelem zvýšení ochrany spotřebitele a zprůhlednění trhu cestovního ruchu.

  • Czech name

    Změna strategie vztahů uvnitř odvětví cestovního ruchu

  • Czech description

    Příspěvek se zabývá aktuální situací na trhu cestovního ruchu v České republice zaměřenou především na oblast vztahů mezi zprostředkovateli služeb. Vymezuje klíčové problémy v legislativní oblasti ovlivňující ochranu spotřebitele-klienta cestovní kanceláře a předkládá návrh možného řešení vytvořením strategického partnerství mezi cestovními kancelářemi a cestovními agenturami. Metodicky je v příspěvku využita teorie řízené změny ve firmě, která je aplikována na změnu vztahů uvnitř celého odvětví. Součástí práce je konkrétní plán řízené změny vztahů mezi zprostředkovateli služeb cestovního ruchu a vytvoření modelu strategické aliance cestovních kanceláří a cestovních agentur za účelem zvýšení ochrany spotřebitele a zprůhlednění trhu cestovního ruchu.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2008

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Acta Universitatis agriculturae et silviculturae Mendelianae Brunensis : Acta of Mendel University of agriculture and forestry Brno = Acta Mendelovy zemědělské a lesnické univerzity v Brně

  • ISSN

    1211-8516

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    LVI

  • Issue of the periodical within the volume

    3

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database