The change in the strategy of reletionships within the branch of tourism
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F08%3A00125779" target="_blank" >RIV/62156489:43110/08:00125779 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Změna strategie vztahů uvnitř odvětví cestovního ruchu
Original language description
Příspěvek se zabývá aktuální situací na trhu cestovního ruchu v České republice zaměřenou především na oblast vztahů mezi zprostředkovateli služeb. Vymezuje klíčové problémy v legislativní oblasti ovlivňující ochranu spotřebitele-klienta cestovní kanceláře a předkládá návrh možného řešení vytvořením strategického partnerství mezi cestovními kancelářemi a cestovními agenturami. Metodicky je v příspěvku využita teorie řízené změny ve firmě, která je aplikována na změnu vztahů uvnitř celého odvětví. Součástí práce je konkrétní plán řízené změny vztahů mezi zprostředkovateli služeb cestovního ruchu a vytvoření modelu strategické aliance cestovních kanceláří a cestovních agentur za účelem zvýšení ochrany spotřebitele a zprůhlednění trhu cestovního ruchu.
Czech name
Změna strategie vztahů uvnitř odvětví cestovního ruchu
Czech description
Příspěvek se zabývá aktuální situací na trhu cestovního ruchu v České republice zaměřenou především na oblast vztahů mezi zprostředkovateli služeb. Vymezuje klíčové problémy v legislativní oblasti ovlivňující ochranu spotřebitele-klienta cestovní kanceláře a předkládá návrh možného řešení vytvořením strategického partnerství mezi cestovními kancelářemi a cestovními agenturami. Metodicky je v příspěvku využita teorie řízené změny ve firmě, která je aplikována na změnu vztahů uvnitř celého odvětví. Součástí práce je konkrétní plán řízené změny vztahů mezi zprostředkovateli služeb cestovního ruchu a vytvoření modelu strategické aliance cestovních kanceláří a cestovních agentur za účelem zvýšení ochrany spotřebitele a zprůhlednění trhu cestovního ruchu.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Acta Universitatis agriculturae et silviculturae Mendelianae Brunensis : Acta of Mendel University of agriculture and forestry Brno = Acta Mendelovy zemědělské a lesnické univerzity v Brně
ISSN
1211-8516
e-ISSN
—
Volume of the periodical
LVI
Issue of the periodical within the volume
3
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
8
Pages from-to
—
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—