Strategical Decision Making of Business Management using Base of Knowledge Management
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F08%3A00131978" target="_blank" >RIV/62156489:43110/08:00131978 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Strategické rozhodování podnikového managementu s uplatněním poznatků znalostního managementu
Original language description
Vědecký příspěvek uvádí poznatky zformulované ve výzkumu MSM 621 564 890 4 se zaměřením na strategické řízení podnikového managementu v novém podnikatelské prostředí vlivem změn vyvolanými integračními procesy, rozvojem informačních technologií a faktoryglobalizace. Cílem příspěvku je publikování změn v chování podnikového managementu vybraných podnikatelských subjektů vyvolaných novými faktory změn ovlivňujících podnikatelské prostředí. To se projevuje v procesu strategického řízení podnikatelských subjektů potřebou nových metod rozhodování podnikového managementu, a to jak v reakci na faktory externího prostředí, tak i na faktory vnitřního prostředí. Změny zejména v externím prostředí vyžadují od podnikového managementu volbu nových přístupů a metodrozhodování, jeho dobře koncipovaný algoritmus, umožňující pružné reagování na potřeby zákazníků, a to při využívání poznatků znalostního managementu.
Czech name
Strategické rozhodování podnikového managementu s uplatněním poznatků znalostního managementu
Czech description
Vědecký příspěvek uvádí poznatky zformulované ve výzkumu MSM 621 564 890 4 se zaměřením na strategické řízení podnikového managementu v novém podnikatelské prostředí vlivem změn vyvolanými integračními procesy, rozvojem informačních technologií a faktoryglobalizace. Cílem příspěvku je publikování změn v chování podnikového managementu vybraných podnikatelských subjektů vyvolaných novými faktory změn ovlivňujících podnikatelské prostředí. To se projevuje v procesu strategického řízení podnikatelských subjektů potřebou nových metod rozhodování podnikového managementu, a to jak v reakci na faktory externího prostředí, tak i na faktory vnitřního prostředí. Změny zejména v externím prostředí vyžadují od podnikového managementu volbu nových přístupů a metodrozhodování, jeho dobře koncipovaný algoritmus, umožňující pružné reagování na potřeby zákazníků, a to při využívání poznatků znalostního managementu.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Firma a konkurenční prostředí 2008 - 2. část
ISBN
978-80-7392-021-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
—
Publisher name
MSD, s. r. o.
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Mar 13, 2008
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—