All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Factors influencing consumer behavior acording to social groups

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F08%3A00137067" target="_blank" >RIV/62156489:43110/08:00137067 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Faktory ovlivňující chování spotřebitele s ohledem na sociální skupiny

  • Original language description

    Příspěvek analyzuje vliv faktorů na nákupní rozhodovací proces s ohledem na konkrétní komodity a na spotřebitele v jeho sociální skupině. Data byla získána prostřednictvím elektronického dotazování 731 respondentů. Analýza dat ukázala ty faktory, které mají zásadní vliv na chování spotřebitelů. Nejvýznamnější z nich byl pozorován u vlivu týkající se produktových charakteristik a ceny. Vzhledem k sociální skupině respondentů, žádné významné rozdíly nebyly pozorovány.

  • Czech name

    Faktory ovlivňující chování spotřebitele s ohledem na sociální skupiny

  • Czech description

    Příspěvek analyzuje vliv faktorů na nákupní rozhodovací proces s ohledem na konkrétní komodity a na spotřebitele v jeho sociální skupině. Data byla získána prostřednictvím elektronického dotazování 731 respondentů. Analýza dat ukázala ty faktory, které mají zásadní vliv na chování spotřebitelů. Nejvýznamnější z nich byl pozorován u vlivu týkající se produktových charakteristik a ceny. Vzhledem k sociální skupině respondentů, žádné významné rozdíly nebyly pozorovány.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2008

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Research Report 2, Aktuální problémy teorie a praxe v ekonomice II

  • ISBN

    978-80-7395-145-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    11

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Univerzita Pardubice

  • Place of publication

    Pardubice

  • Event location

  • Event date

  • Type of event by nationality

  • UT code for WoS article