Factors influencing consumer behavior acording to social groups
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F08%3A00137067" target="_blank" >RIV/62156489:43110/08:00137067 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Faktory ovlivňující chování spotřebitele s ohledem na sociální skupiny
Original language description
Příspěvek analyzuje vliv faktorů na nákupní rozhodovací proces s ohledem na konkrétní komodity a na spotřebitele v jeho sociální skupině. Data byla získána prostřednictvím elektronického dotazování 731 respondentů. Analýza dat ukázala ty faktory, které mají zásadní vliv na chování spotřebitelů. Nejvýznamnější z nich byl pozorován u vlivu týkající se produktových charakteristik a ceny. Vzhledem k sociální skupině respondentů, žádné významné rozdíly nebyly pozorovány.
Czech name
Faktory ovlivňující chování spotřebitele s ohledem na sociální skupiny
Czech description
Příspěvek analyzuje vliv faktorů na nákupní rozhodovací proces s ohledem na konkrétní komodity a na spotřebitele v jeho sociální skupině. Data byla získána prostřednictvím elektronického dotazování 731 respondentů. Analýza dat ukázala ty faktory, které mají zásadní vliv na chování spotřebitelů. Nejvýznamnější z nich byl pozorován u vlivu týkající se produktových charakteristik a ceny. Vzhledem k sociální skupině respondentů, žádné významné rozdíly nebyly pozorovány.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Research Report 2, Aktuální problémy teorie a praxe v ekonomice II
ISBN
978-80-7395-145-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
11
Pages from-to
—
Publisher name
Univerzita Pardubice
Place of publication
Pardubice
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—