Situation of CRM Exploitation in selected sectors of economy
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F09%3A00139282" target="_blank" >RIV/62156489:43110/09:00139282 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Situace užívání CRM ve vybraných odvětvích
Original language description
Článek se věnuje problematice řízení vztahů se zákazníky. Na základě výzkumu 2015 různých firem analyzuje stávající situaci implementace CRM procesů v podnicích podle vybraných odvětví národního hospodářství. Na základě analýzy navrhuje strukturu modeluhodnoty zákazníka v jednotlivých odvětvích. Zároveň charakterizuje základní předpoklady implementace tohoto modelu v těchto odvětvích.
Czech name
Situace užívání CRM ve vybraných odvětvích
Czech description
Článek se věnuje problematice řízení vztahů se zákazníky. Na základě výzkumu 2015 různých firem analyzuje stávající situaci implementace CRM procesů v podnicích podle vybraných odvětví národního hospodářství. Na základě analýzy navrhuje strukturu modeluhodnoty zákazníka v jednotlivých odvětvích. Zároveň charakterizuje základní předpoklady implementace tohoto modelu v těchto odvětvích.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Obchod, jakost a finance v podnicích - determinanty konkurenceschopnosti VII.
ISBN
978-80-213-1941-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
—
Publisher name
Česká zemědělská univerzita v Praze
Place of publication
Praha
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—