The Quality of Tourism Destination -- Integrated Quality Management
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F09%3A00144504" target="_blank" >RIV/62156489:43110/09:00144504 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Kvalita destinace cestovního ruchu - integrovaný management kvality
Original language description
Článek se zabývá kvalitou služeb cestovního ruchu. Uvádí různé způsoby přístupu k managementu kvality, jako jsou standardy kvality, systémy založené na ISO normách a systémy komplexního managementu kvality. Popisuje přístupy uplatňované v České republicea poukazuje na nesnadnost dodržení kvality v cestovním ruchu. Služby cestovního ruchu nejsou nabízeny jednotlivě, proto je nezbytné posuzovat kvalitu celého souboru služeb v rámci produktu cestovního ruchu nebo turistické destinace. Úroveň spokojenostituristů není založena na kvalitě jednotlivých služeb cestovního ruchu nebo produktu destinace, ale vychází z jejich celkového dojmu, který je tvořen pohostinností místních obyvatel, ochotou zaměstnanců, čistotou životního prostředí, bezpečností atd. Předpokladem pro dodržení kvality destinace je jednotný přístup všech aktérů rozvoje cestovního ruchu, kterého lze docílit různými formami spolupráce. Jednou z možností je vytvoření strategické aliance. Hlavním cílem článku je představit evro
Czech name
Kvalita destinace cestovního ruchu - integrovaný management kvality
Czech description
Článek se zabývá kvalitou služeb cestovního ruchu. Uvádí různé způsoby přístupu k managementu kvality, jako jsou standardy kvality, systémy založené na ISO normách a systémy komplexního managementu kvality. Popisuje přístupy uplatňované v České republicea poukazuje na nesnadnost dodržení kvality v cestovním ruchu. Služby cestovního ruchu nejsou nabízeny jednotlivě, proto je nezbytné posuzovat kvalitu celého souboru služeb v rámci produktu cestovního ruchu nebo turistické destinace. Úroveň spokojenostituristů není založena na kvalitě jednotlivých služeb cestovního ruchu nebo produktu destinace, ale vychází z jejich celkového dojmu, který je tvořen pohostinností místních obyvatel, ochotou zaměstnanců, čistotou životního prostředí, bezpečností atd. Předpokladem pro dodržení kvality destinace je jednotný přístup všech aktérů rozvoje cestovního ruchu, kterého lze docílit různými formami spolupráce. Jednou z možností je vytvoření strategické aliance. Hlavním cílem článku je představit evro
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA402%2F09%2F1513" target="_blank" >GA402/09/1513: Strategic Alliances in the Independent Trade and Services Sectors as a Competitive Instrument of Small and Medium-Sized Enterprises</a><br>
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Acta Universitatis agriculturae et silviculturae Mendelianae Brunensis : Acta of Mendel University of agriculture and forestry Brno = Acta Mendelovy zemědělské a lesnické univerzity v Brně
ISSN
1211-8516
e-ISSN
—
Volume of the periodical
LVII
Issue of the periodical within the volume
6
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
7
Pages from-to
—
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—