All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Elearning management based on learning styles diagnostics

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F09%3A00144659" target="_blank" >RIV/62156489:43110/09:00144659 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Řízení eLearningové výuky s využitím diagnostiky stylů učení

  • Original language description

    Vzdělávání je stále častěji chápáno jako služba, která je poskytována vymezené množině jedinců, role studenta se tak stává dominantnější a celá výuka efektivnější. Vzniká tak prostor pro jejá rozvoj například adaptací stylů učení v rámci eLearningových aktivitách. Pokud je uvažováno toto rozšíření, pak základním úkolem je implementace rozpoznání stylů učení a vytvoření modelu studenta, kdy lze využít již existující přístupy a vhodně je zkombinovat. Rovněž je nutné vhodným způsobem styly rozpoznávat a aplikovat je na zkonstruovaný doménový model. Příspěvek sumarizuje možné problémy a možnosti automatizovaného učení a jeho individualizace.

  • Czech name

    Řízení eLearningové výuky s využitím diagnostiky stylů učení

  • Czech description

    Vzdělávání je stále častěji chápáno jako služba, která je poskytována vymezené množině jedinců, role studenta se tak stává dominantnější a celá výuka efektivnější. Vzniká tak prostor pro jejá rozvoj například adaptací stylů učení v rámci eLearningových aktivitách. Pokud je uvažováno toto rozšíření, pak základním úkolem je implementace rozpoznání stylů učení a vytvoření modelu studenta, kdy lze využít již existující přístupy a vhodně je zkombinovat. Rovněž je nutné vhodným způsobem styly rozpoznávat a aplikovat je na zkonstruovaný doménový model. Příspěvek sumarizuje možné problémy a možnosti automatizovaného učení a jeho individualizace.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    IN - Informatics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2009

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    ASIS 2009 -- Adaptívne siete v informačných systémoch

  • ISBN

    978-80-8094-593-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Nitra

  • Place of publication

    Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre

  • Event location

    Nitra

  • Event date

    Jan 1, 2009

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article