eLearning usage in marketing education process
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F09%3A00150339" target="_blank" >RIV/62156489:43110/09:00150339 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Využití eLearningu při výuce marketingu
Original language description
Příspěvek popisuje aplikace eLearningu do výuky marketingu a je zaměřen na vzdělávací proces na Mendelově zemědělské a lesnické univerzitě v Brně. Článek popisuje zavádění eLearningových procesů na Mendelově zemědělské a lesnické univerzitě v Brně od počátku 90. Let minulého století do současnosti. Na základě marketingového šetření hodnotí důsledky nasazení eLearningu do výuky marketingových předmětů, zejména na Provozně ekonomické fakultě.
Czech name
Využití eLearningu při výuce marketingu
Czech description
Příspěvek popisuje aplikace eLearningu do výuky marketingu a je zaměřen na vzdělávací proces na Mendelově zemědělské a lesnické univerzitě v Brně. Článek popisuje zavádění eLearningových procesů na Mendelově zemědělské a lesnické univerzitě v Brně od počátku 90. Let minulého století do současnosti. Na základě marketingového šetření hodnotí důsledky nasazení eLearningu do výuky marketingových předmětů, zejména na Provozně ekonomické fakultě.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Nové trendy - Nové nápady 2009
ISBN
978-80-87314-04-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
—
Publisher name
SVŠE Znojmo
Place of publication
Znojmo
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—