All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Loyalty programs as a part of marketing strategy

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F10%3A00162090" target="_blank" >RIV/62156489:43110/10:00162090 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Věrnostní programy jako součást marketingové strategie

  • Original language description

    Příspěvek ukazuje zákaznické věrnostní programy jako součást marketingové strategie firem, jednak z pohledu marketingové komunikace, kdy zákaznické programy hrají roli v komunikačním mixu konkrétních společností a jsou využívány k podpoře prodeje a dalším propagačním aktivitám, dále pak z pohledu vnitřního marketingového systému firmy, kdy věrnostní programy slouží k získávání spotřebitelských dat, jež jsou dále využívána jako zdrojová data při rozhodování o segmentaci, zacílení a celkové marketingové strategii firmy. Příspěvek navrhuje metodologii ověření těchto předpokladů v praxi v rámci České republiky.

  • Czech name

    Věrnostní programy jako součást marketingové strategie

  • Czech description

    Příspěvek ukazuje zákaznické věrnostní programy jako součást marketingové strategie firem, jednak z pohledu marketingové komunikace, kdy zákaznické programy hrají roli v komunikačním mixu konkrétních společností a jsou využívány k podpoře prodeje a dalším propagačním aktivitám, dále pak z pohledu vnitřního marketingového systému firmy, kdy věrnostní programy slouží k získávání spotřebitelských dat, jež jsou dále využívána jako zdrojová data při rozhodování o segmentaci, zacílení a celkové marketingové strategii firmy. Příspěvek navrhuje metodologii ověření těchto předpokladů v praxi v rámci České republiky.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2010

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    PEFnet 2010: Evropská vědecká konference posluchačů doktorského studia

  • ISBN

    978-80-7375-450-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Mendelova univerzita v Brně

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    PEF MENDELU v Brně

  • Event date

    Jan 1, 2010

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article