Loyalty programs as a part of marketing strategy
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F10%3A00162090" target="_blank" >RIV/62156489:43110/10:00162090 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Věrnostní programy jako součást marketingové strategie
Original language description
Příspěvek ukazuje zákaznické věrnostní programy jako součást marketingové strategie firem, jednak z pohledu marketingové komunikace, kdy zákaznické programy hrají roli v komunikačním mixu konkrétních společností a jsou využívány k podpoře prodeje a dalším propagačním aktivitám, dále pak z pohledu vnitřního marketingového systému firmy, kdy věrnostní programy slouží k získávání spotřebitelských dat, jež jsou dále využívána jako zdrojová data při rozhodování o segmentaci, zacílení a celkové marketingové strategii firmy. Příspěvek navrhuje metodologii ověření těchto předpokladů v praxi v rámci České republiky.
Czech name
Věrnostní programy jako součást marketingové strategie
Czech description
Příspěvek ukazuje zákaznické věrnostní programy jako součást marketingové strategie firem, jednak z pohledu marketingové komunikace, kdy zákaznické programy hrají roli v komunikačním mixu konkrétních společností a jsou využívány k podpoře prodeje a dalším propagačním aktivitám, dále pak z pohledu vnitřního marketingového systému firmy, kdy věrnostní programy slouží k získávání spotřebitelských dat, jež jsou dále využívána jako zdrojová data při rozhodování o segmentaci, zacílení a celkové marketingové strategii firmy. Příspěvek navrhuje metodologii ověření těchto předpokladů v praxi v rámci České republiky.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
PEFnet 2010: Evropská vědecká konference posluchačů doktorského studia
ISBN
978-80-7375-450-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
—
Publisher name
Mendelova univerzita v Brně
Place of publication
Brno
Event location
PEF MENDELU v Brně
Event date
Jan 1, 2010
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—