Loyalty programs as a part of company's marketing strategy.
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F11%3A00169272" target="_blank" >RIV/62156489:43110/11:00169272 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Loyalty programs as a part of company's marketing strategy.
Original language description
Cílem příspěvku je charakterizovat aktuální stav využívání zákaznických věrnostních programů v České republice. A to jednak z pohledu marketingové komunikace, kdy zákaznické karty hrají specifickou roli v komunikačním mixu konkrétních vybraných společností.Dále pak z pohledu vnitřního marketingového systému firmy, a to jako neocenitelného zdroje dat o zákaznících, jež jsou dále využívána při rozhodování o segmentaci, zacílení a celkové marketingové strategii firmy. Zákaznické věrnostní programy v Českérepublice jsou také zkoumány z pohledu spotřebitele. Příspěvek s pomocí kvalitativního průzkumu určujefaktory, které ovlivňují rozhodování firem o využití zákaznických věrnostních programů a zapojení spotřebitelů do těchto programů. Součástí příspěvku jsou také výsledky deskresearchna téma poskytovaných osobních údajů spotřebiteli pro zapojení do zákaznických věrnostních programů.
Czech name
Loyalty programs as a part of company's marketing strategy.
Czech description
Cílem příspěvku je charakterizovat aktuální stav využívání zákaznických věrnostních programů v České republice. A to jednak z pohledu marketingové komunikace, kdy zákaznické karty hrají specifickou roli v komunikačním mixu konkrétních vybraných společností.Dále pak z pohledu vnitřního marketingového systému firmy, a to jako neocenitelného zdroje dat o zákaznících, jež jsou dále využívána při rozhodování o segmentaci, zacílení a celkové marketingové strategii firmy. Zákaznické věrnostní programy v Českérepublice jsou také zkoumány z pohledu spotřebitele. Příspěvek s pomocí kvalitativního průzkumu určujefaktory, které ovlivňují rozhodování firem o využití zákaznických věrnostních programů a zapojení spotřebitelů do těchto programů. Součástí příspěvku jsou také výsledky deskresearchna téma poskytovaných osobních údajů spotřebiteli pro zapojení do zákaznických věrnostních programů.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis
ISSN
1211-8516
e-ISSN
—
Volume of the periodical
LIX
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
6
Pages from-to
—
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—