All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Success Factors of the Winery

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F10%3A00165114" target="_blank" >RIV/62156489:43110/10:00165114 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Potenciály úspěchu vinařské firmy

  • Original language description

    Článek se zabývá identifikací faktorů úspěchu vinařské firmy Znovín Znojmo, a.s.. Cílem je identifikace silných stránek a návrh na eliminaci nejvýznamnějších slabých stránek. Pro hodnocení potenciálu úspěchu a identifikaci silných a slabých stránek bylavyužita firma Vinné sklepy Valtice, a.s.. Za nejvýznamnější silné stránky firmy Znovín Znojmo lze považovat tradici a vnímání značky, propagační aktivity a kvalitu doprovodných služeb poskytovaný obchodním partnerům i konečným spotřebitelům. Za slabé stránky lze považovat především malý zájem o export do zahraničí a nerovnoměrné pokrytí tuzemského trhu. Tento příspěvek je součástí Výzkumného záměru MSM 6215648904, řešeného na PEF Mendelovy univerzity v Brně

  • Czech name

    Potenciály úspěchu vinařské firmy

  • Czech description

    Článek se zabývá identifikací faktorů úspěchu vinařské firmy Znovín Znojmo, a.s.. Cílem je identifikace silných stránek a návrh na eliminaci nejvýznamnějších slabých stránek. Pro hodnocení potenciálu úspěchu a identifikaci silných a slabých stránek bylavyužita firma Vinné sklepy Valtice, a.s.. Za nejvýznamnější silné stránky firmy Znovín Znojmo lze považovat tradici a vnímání značky, propagační aktivity a kvalitu doprovodných služeb poskytovaný obchodním partnerům i konečným spotřebitelům. Za slabé stránky lze považovat především malý zájem o export do zahraničí a nerovnoměrné pokrytí tuzemského trhu. Tento příspěvek je součástí Výzkumného záměru MSM 6215648904, řešeného na PEF Mendelovy univerzity v Brně

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2010

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník příspěvků ze setkání kateder a ústavů řízení a managementu 2010

  • ISBN

    978-80-7394-225-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    5

  • Pages from-to

    18-22

  • Publisher name

    Ekonomická fakulta, Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích

  • Place of publication

    České Budějovice

  • Event location

    Český Krumlov

  • Event date

    Jan 1, 2010

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article